Zatwierdzenie poprzez komisję wychowania katolickiego: Ćwiczenia do podręcznika nr KR-13-01/10-KR-4/14 do nauczania religii rzymsko-katolickiej w klasie III szkoły podstawowej na terenie archidiecezji krakowskiej, zgodne z programem nauczania nr AZ-1-01/10.
Wydawałoby się, że dla dziecka nie ma nic prostszego niżeli słuchanie rodziców, nauczycieli, katechetów. Nie potrzeba do tego ani specjalnego oprogramowania, ani adekwatnej pogody. W rzeczywistości słuchanie wśród dzieci okazuje się jednak umiejętnością rzadko spotykaną.
Problem polega na tym, że bez niego trudno o zaufanie. Bez zaufania nie ma bliskości, a bez bliskości nie powstanie trwała i sensowna relacja między rodzicami, nauczycielami a dzieckiem. Niesłuchanie to bolączka każdego człowieka w każdych czasach.
wyjątkowo chcemy być akceptowani i sądzimy, że mówiąc możemy to zdobyć. Zwykle przywiązujemy dużą wagę do mówienia. Tego przemawiania, przekonywania, ubierania myśli w słowa. Wszyscy mówią, lecz niewielu zdaje się naprawdę słuchać.
Jak więc słuchać, by usłyszeć$220 Temu służy projekt Megaczwórka. Megaczwórka to prasowanki przeznaczone dla dzieci z klas nauczania początkowego. Ilustrują one postawy komunikacyjne omawiane w trakcie katechez.
Wzbudzają emocje, przypominają i jednocześnie motywują dzieci do rozwoju postaw, które otwierają ludzi na siebie. Myślenie zakorzenione w Ewangelii, wsparcie wychowawczych działań katechetów i mówienie głosem zrozumiałym dla współczesnego dziecka to ogromne mocne strony tej propozycji.