Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

49,99 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował Empik w cenie 49,99 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość internetowych sklepów w naszej bazie aby odszukać świetną ofertę dla Ciebie. Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi z kategorii e-booki kupisz w cenie 49,99 zł w sklepie Empik. Kwota 49,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • E-booki
  • biznes i ekonomia

Opis Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta je...

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Kategoria E-booki
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 49,99 zł
Najwyższa cena 49,99 zł
W bazie od 25.10.2023
Data aktualizacji 18.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje o zakupie.

Przepraszamy, na chwilę obecną nie ma dostępnych informacji z historią cen produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi , które zostały przedstawione poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów przesyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista propozycji cenowych jest odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi (oferta z Empik)

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi Sklep on-line
    ★★★★★
    49,99 zł
    Kategoria w sklepie Empik: E-booki

Produkty powiązane

Baśnie 2
8,91 zł

Baśnie 2

Murzyn
2,58 zł

Murzyn

Inne z kategorii E-booki

Podniebne asy audiobook Arct bohdan
Arct Bohdan
35 maja - erich kastner Jung-off-ska
Jung-off-ska
...