Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB
Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB
Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB
E-booki Poltext

Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB

31,41 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 31,41 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów internetowych w systemie Docero aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB Poltext z kategorii e-booki kupisz w cenie 31,41 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 31,41 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • E-booki
  • Poltext
  • 9788375612875
  • Grażyna Białopiotrowicz
  • Poltext
  • 2010

Opis Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB

"Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku kupujących, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w stosowny sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego zapotrzebowania, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Dodatkowo nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, iż wiedza, a także umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu.
Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w różnych biurach nieruchomości – i tych okazałych, szczególnie zamożnych, i tych nad wyraz małych, czasem jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich działalności, lecz główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomości komercyjnych.
Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na swój sposób specyficzny, a klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy wobec współpracy z pośrednikiem.
Psychologia sprzedaży nieruchomości wskazuje na to,proces sprzedaży nieruchomości rozpoczyna się, zanim klient wybierze numer telefonu pośrednika i złoży zapytanie. Sprzedaż nieruchomości rozpoczyna się widocznie wcześniej w głowie pośrednika, co przejawia się w jego postawie wobec samego siebie, innych ludzi i realizowanej pracy. O wynikach w sprzedaży nieruchomości decyduje sporo innych komponentów, pozornie pozostających bez związku z samą sprzedażą, a jednak posiadających ogromny wpływ na jej przebieg. Jakie to są części, w jaki sposób można je kształtować, korygować i zmieniać, aby uzyskać zadowalający skutek – odpowiedzi na te i niemało innych pytań znajdą państwo w niniejszej książce.
Grażyna Białopiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących fachowej obsługi klientów, sprawnej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży i strategii wpływu społecznego. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in. Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce i Sztuka energiczności, jak też wielu artykułów w czasopismach mistrzowskich."

Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swego rynku klientów, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, zezwalającymi w trafny sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. W dodatku nikt inny, ale właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, iż wiedza oraz umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do realizowania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu.

Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w zróżnicowanych biurach nieruchomości – i tych okazałych, nad wyraz zamożnych, i tych bardzo niewiele znaczących, czasem jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich działalności, ale główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym i na rynku nieruchomości komercyjnych.

Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na swój sposób unikalny, a klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy wobec współpracy z pośrednikiem.

Psychologia sprzedaży nieruchomości wskazuje na to,cykl sprzedaży nieruchomości inicjuje się, zanim klient wybierze numer telefonu pośrednika i złoży zapytanie. Sprzedaż nieruchomości zaczyna się widocznie wcześniej w głowie pośrednika, co przejawia się w jego postawie wobec samego siebie, innych ludzi i wykonywanej pracy. O wynikach w sprzedaży nieruchomości decyduje mnóstwo innych elementów, pozornie pozostających bez związku z samą sprzedażą, a jednak posiadających ogromny wpływ na jej przebieg. Jakie to są elementy, w jaki sposób można je kształtować, korygować i zmieniać, żeby uzyskać zadowalający skutek – odpowiedzi na te i mnóstwo innych pytań znajdą państwo w niniejszej książce.

Grażyna Białopiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących fachowej obsługi konsumentów, produktywnej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży i strategii wpływu społecznego. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in. Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce i Sztuka dynamiczności, jak jeszcze wielu artykułów w czasopismach fachowych.


darmowy fragment:
Posłuchaj

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB
Kategoria E-booki
Marka Poltext
ISBN 9788375612875
Autor Grażyna Białopiotrowicz
Wydawnictwo Poltext
Rok wydania 2010
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 31,41 zł
Najwyższa cena 31,41 zł
W bazie od 15.07.2016
Data aktualizacji 28.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje o zakupie.

nie udało się nam pozyskać archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty przesyłki dla Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB Poltext nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed wyborem miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z oponiami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Katalog propozycji cenowych jest odświeżana raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Psychologia sprzedaży nieruchomości, 473EEC99AB Sklep on-line
    ★★★★★
    31,41 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: E-booki Poltext

Produkty powiązane

Inne z kategorii E-booki

Podniebne asy audiobook Arct bohdan
Arct Bohdan
Żona bankiera audiobook
Storybox
35 maja - erich kastner Jung-off-ska
Jung-off-ska
...