Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

39,99 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma Empik w cenie 39,99 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów online w naszym systemie aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi z kategorii e-booki kupisz w cenie 39,99 zł w sklepie Empik. Wyświetlona wota 39,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • E-booki
  • biznes i ekonomia

Opis Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swojego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta je...

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Kategoria E-booki
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 39,99 zł
Najwyższa cena 39,99 zł
W bazie od 08.11.2023
Data aktualizacji 18.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala Ci podejmować świadome decyzje zakupowe.

Przepraszamy, obecnie nie ma dostępnych danych z historią cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych ważna! Wyślij recenzję tego produktu.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz transakcji, zorientuj się w ocenach sklepu oraz nie zapomnij o doliczeniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Aktualizacja katalogu propozycji cenowych odbywa się co kilkanaście minut.

  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi (oferta z Empik)

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi Sklep on-line
    ★★★★★
    39,99 zł
    Kategoria w sklepie Empik: E-booki

Produkty powiązane

Baśnie 2
8,91 zł

Baśnie 2

Murzyn
2,58 zł

Murzyn

Inne z kategorii E-booki

Podniebne asy audiobook Arct bohdan
Arct Bohdan
35 maja - erich kastner Jung-off-ska
Jung-off-ska
...