Zarządzanie relacjami to ważny komponent dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze" powiększenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji przez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka - biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony cykl, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, iż uczelnie chcące efektywnie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym też rozwiązania z obszaru postępowych technologii) do wymagań stawianych poprzez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo {pomocn|przydatn)e w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej
Specjalna okazja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej z kategorii pozostałe książki kupisz w cenie 64,73 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 64,73 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej | |
---|---|
Kategoria | Pozostałe książki |
ISBN | 9788301219505 |
Oprawa | miękka |
Autor | Marcin Lis |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Ilość stron | 242 |
Rok wydania | 2021 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 64,73 zł |
Najwyższa cena | 64,73 zł |
W bazie od | 15.08.2021 |
Data aktualizacji | 26.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Nie udało nam się zebrać archiwalnych danych cenowych dla produktu Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej. Spróbuj proszę ponownie później.
Recenzje / opinie
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Znalezione oferty w bazie
Ceny ofert dla Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej , które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki. Przed określeniem, gdzie dokonasz transakcji, zorientuj się w ocenie sklepu i nie zapomnij o doliczeniu ekstra kosztów jeśli istnieją. Aktualizacja listy propozycji cenowych następuje co kilka / kilkanaście minut.
-
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej (idź do TaniaKsiazka.pl)
★★★★★64,73 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Pozostałe książki
Produkty powiązane
Inne z kategorii Pozostałe książki
Przeglądaj produkty z sekcji pozostałe książki znanych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Koziorożce (nie) pasują do Byków
- Jak przeżyć koniec świata. Plan na niepewne czasy
- The Secret Garden /, Tajemniczy ogród. Czytamy w oryginale wielkie powieści
- Zaćmienie
- Niewypowiedziana. Wodospady cienia po zmroku. Tom 3
- Jak przechytrzyć mózg. Czternaście praktycznych sposobów na skuteczną naukę
- Robinson Crusoe. Czytamy w oryginale wielkie powieści
- Peter Pan / Piotruś Pan. Czytamy w oryginale wielkie powieści
- Procesy czarownic w polsce w xvii i xviii wieku - bohdan baranowski
- White Fang /, Biały Kieł. Czytamy w oryginale wielkie powieści