Książka "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie" pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.26/AU.29.
Mogą z niej korzystać jednocześnie uczniowie techników, jak i słuchacze zawodowych kursów kwalifikacyjnych i osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie. Książka ma 304 strony i składa się z czterech części: część I stanowi repetytorium, czyli omówienie najważniejszych zagadnień, jakie należy powtórzyć przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.26/AU.29; część II posiada 10 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru; część III obejmuje 10 zadań poręcznych; cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 560 zadań zamkniętych i 14 zadań użytecznych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.