"Wieloletni ekspert, konsultant, doradca, projektant, wdrożeniowiec, a także szkoleniowiec w zakresie organizacji i zarządzania firmami. Ma na swym koncie ponad 40 opracowanych i wdrożonych systemów organizacji i zarządzania, w tym kilka nagrodzonych w konkursach jakości.
Przeprowadził kilkadziesiąt audytów jakości zgodnych z normami ISO jako przedstawiciel krajowych i zagranicznych firm certyfikujących. Realizując projekty związane z organizacją i zarządzaniem w wielu firmach, zebrał ogromne doświadczenie, które przekazuje w niniejszej książce.
Zawarta w niej treść ma ułatwić menedżerom realizację zadań w trudnych czasach. Jest to zbiór porad i przemyśleń z perspektywy doradcy. Trzeba bowiem pamiętać,choćby najlepszy menedżer z najlepszymi pomysłami nic nie wskóra, jeśli nie będzie miał wokół siebie lojalnych współpracowników rozumiejących jego idee.
Książka przedstawia na dodatek, jak oceniać swoje solidne i słabe strony, jak doskonalić się w roli menedżera i wytwarzać najlepszy zespół do wykonywania mocnych celów."