"Nad pytaniem: "Czym jest PR?" zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane poprzez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy.
Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, iż PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy oglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów albo informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych - za każdym razem możecie spodziewać się, iż PR maczał w tym palce.
Jeżeli natomiast opinia publiczna, a choćby specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to z reguły pojawia się niemało szkodliwych nieporozumień. (…) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją w środku i wokół branży PR-u, i przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: "Nieważne, jak mówią, ważne, by mówili"."
Ze wstępu autora
"atrakcyjne i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najmocniej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który pokazuje solidne przypadki, konkretne dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych motywem."
Bartosz Milczarczyk
Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR
Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, iż PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy oglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów albo informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych - za każdym razem możecie spodziewać się, iż PR maczał w tym palce.
Jeżeli natomiast opinia publiczna, a choćby specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to z reguły pojawia się niemało szkodliwych nieporozumień. (…) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją w środku i wokół branży PR-u, i przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: "Nieważne, jak mówią, ważne, by mówili"."
Ze wstępu autora
"atrakcyjne i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najmocniej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który pokazuje solidne przypadki, konkretne dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych motywem."
Bartosz Milczarczyk
Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR