Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej

25,52 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 25,52 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w systemie Docero aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej z kategorii podręczniki kupisz w cenie 25,52 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 25,52 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Podręczniki
  • 9788375451641
  • Stępka Paweł

Opis Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej

W kolekcji wydawniczej \"Media początku XXI wieku\" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i świeże zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 $587 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 $588 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Celem niniejszej książki jest rekonstrukcja i analiza modelu zinstytucjonalizowanych (sformalizowanych) działań lobbingowych podejmowanych poprzez największe europejskie producenta telewizyjne w kontekście wspólnotowej polityki audiowizualnej. Należy tym samym zastrzec, że poza spektrum zainteresowania niniejszej pracy znajdują się wszystkiego typu działania lobbingowe wspomnianych podmiotów o charakterze nieformalnym, tajnym i incydentalnym (np. Nieformalne spotkania towarzyskie). Przyczyną jest wyjątkowo ograniczona możliwość dotarcia do informacji empirycznych świadczących o tego typu działalności firm. Przedmiotem analizy pozostają więc jedynie zinstytucjonalizowane działania lobbingowe, określane w niniejszym opracowaniu także mianem \"kanały wpływu\", obejmujące faktyczne udokumentowane rzecznictwo interesów, jak także okoliczności uprawdopodabniające podjęcie tego typu działań, np. Członkostwo w grupach branżowych. Relacje te znamionują się względną trwałością oraz, z zasady, krystalicznością umożliwiającą opinii publicznej śledzenie tego cyklu. Badanie to nie podejmuje zagadnienia produktywności lobbingu wyselekcjonowanych firm, ale wskazuje jedynie na pewne strukturalne uwarunkowania, które mogą przełożyć się także na rzeczywisty wpływ danych firm na proces decyzyjny w Unii Europejskiej. Sformułowany w ten sposób temat pracy ma charakter wieloaspektowy i stanowi ważne wyzwanie badawcze. Warto bowiem zauważyć, iż praca ta podejmuje jednocześnie kilka pokaźnych zagadnień: lobbingu w Unii Europejskiej, aktywności lobbingowej sporych firm, metafory sieci czy, wreszcie, specyfiki europejskiego sektora telewizyjnego. Każde z nich wymaga na wstępie niedługiego omówienia, co pozwoli na pełniejsze zrozumienie zaproponowanego tematu. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
Kategoria Podręczniki
ISBN 9788375451641
Autor Stępka Paweł
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 25,52 zł
Najwyższa cena 25,52 zł
W bazie od 25.10.2022
Data aktualizacji 21.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.

Bardzo nam przykro, ale obecnie nie ma dostępnych danych o historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i wysyłki Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista propozycji cenowych jest aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilkanaście minut.

  • Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej Sklep on-line
    ★★★★★
    25,52 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Podręczniki

Produkty powiązane

Mały Książę
18,69 zł

Mały Książę

Inne z kategorii Podręczniki

TRANS-ATLANTYK OPRACOWANIE
Literat
Punktowce dla klas 4-6 Gdańskie wydawnictwo oświatowe
GDAŃSKIE WYDAWNICTWO OŚWIATOWE
...