W publikacji:- przygotowanie sprzedażowe lokalu- zarządzanie cenami- produktywne menu- efektywne promocje- psychologia sprzedażyProwadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności.
Jeżeli chcesz, żeby twój lokal był dochodowym biznesem, potrzebnie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać,zwykle – jak więcej na sprzedaży zarabiać.Umiejętność sprawnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu.
Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, żeby sprzedaż była jak skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody wykorzystywane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu, a także jak je produktywnie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez.
Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal,nakłaniał do kupowania, przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej,produktywnie wspomagało cykl sprzedaży, ustalać i ukazujeć ceny,nakłaniały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, żeby wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem sprawności sprzedaży.Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych,.
a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dopełniającą gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku.
Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i z zasady prezentuje, jak wykorzystać wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania.
„Sprzedaż w gastronomii" to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii" (2014) i „Menedżerze gastronomii" (2017).Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk.
Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, lecz też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year"wydajna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie albo niepowodzeniu przedsięwzięcia.
Dlatego ewidentnie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir aby Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda, a także The Roots Bar & More