Metoda, w ramach której dzieciom opowiada się lub czyta historyjki czy bajki w języku obcym, wizualizując równocześnie ich treść, to metoda narracyjna. Celem niniejszej monografii jest przybliżenie Czytelnikowi założeń teoretycznych właśnie tej metody [...], ukazanie, jak w praktyce wygląda nauczanie języków obcych metodą narracyjną na etapie przedszkolnym [...], zaprezentowanie instrumentów pomiaru efektywności językowych, które pozwolą na zmierzenie za jej pomocą nabytych przez dzieci skuteczności językowych [...] i przedstawienie wyników badań empirycznych nad wydajnością jej używania w nauczaniu języka obcego na etapie przedszkolnym [...]. Monografia ma stanowić na ogół zachętę oraz inspirację dla wszystkich osób, które zajmują się nauczaniem języków obcych na etapie przedszkolnym, a więc nauczycieli czy lektorów, albo które będą trudniły się tym zajęciem w przyszłości, a więc studentów kierunków filologicznych o specjalności nauczycielskiej. Ponadto ma także pomóc w obaleniu powszechnie panującej opinii, że żeby uczyć języka obcego w przedszkolu, nie trzeba legitymować się obszerną wiedzą z zakresu metodyki nauczania języka obcego na etapie przedszkolnym.
Fragment Wstępu
Fragment Wstępu
Tytuł Nauczanie języków obcych w przedszkolu metodą... Autor Katarzyna Sowa-Bacia Wydawnictwo Adam Marszałek EAN 9788381805483 ISBN 9788381805483 Kategoria Literatura, Pedagogika ilość stron 120 Format 205x135 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa