Content marketing. od strategii do efektów
Content marketing. od strategii do efektów
Content marketing. od strategii do efektów
E-booki Onepress

Content marketing. od strategii do efektów

33,92 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 33,92 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów on-line w bazie danych Docero aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Content marketing. od strategii do efektów Onepress z kategorii e-booki kupisz w cenie 33,92 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 33,92 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • E-booki
  • Onepress
  • 9788328372641
  • Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Opis Content marketing. od strategii do efektów

Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka danych. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie.

Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy także programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe.

Według niektórych źródeł przeciętny czas koncentracji kupujących w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na rozszerzenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści.

Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego sprawia jeszcze pokaźniejszy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi: Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych? Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu? Czy content marketing sprzedaje? Czemu panda, pingwin i koliber powinny posiadać wpływ na Twoją strategię? Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści? W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa? Czy Twoja marka to Mędrzec czy Błazen? Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę produktywną strategię contentmarketingową dla swej marki i firmy osobistej.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Content marketing. od strategii do efektów
Kategoria E-booki
Marka Onepress
ISBN 9788328372641
Autor Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 33,92 zł
Najwyższa cena 33,92 zł
W bazie od 20.11.2020
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.

Nie udało nam się pobrać archiwalnych danych cenowych dla produktu Content marketing. od strategii do efektów. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Daj znać innym, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji Content marketing. od strategii do efektów. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej propozycji dla Content marketing. od strategii do efektów Onepress nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów zapakowania i wysyłki Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja katalogu sklepów z ofertami następuje co kilkanaście minut.

  • Content marketing. od strategii do efektów (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Content marketing. od strategii do efektów Sklep on-line
    ★★★★★
    33,92 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: E-booki Onepress

Produkty powiązane

Haker umysłów, 14F21CABAB
Onepress

Inne z kategorii E-booki

Podniebne asy audiobook Arct bohdan
Arct Bohdan
35 maja - erich kastner Jung-off-ska
Jung-off-ska
...