The man Business Week calls "the ultimate entrepreneur for the Information Age" explains "Permission Marketing" -- the groundbreaking concept that enables marketers to shape their message so that consumers will willingly accept it.Whether it is the TV commercial that breaks into our favorite program, or the telemarketing phone call that disrupts a family dinner, traditional advertising is based on the hope of snatching our attention away from whatever we are doing. Seth Godin calls this Interruption Marketing, and, as companies are discovering, it no longer works.Instead of annoying potential customers aby interrupting their most coveted commodity -- time -- Permission Marketing offers consumers incentives to accept advertising voluntarily. Now this Internet pioneer introduces a fundamentally different way of thinking about advertising products and services. By reaching out only to those individuals who have signaled an interest in learning more about a product, Permission Marketing enables companies to develop long-term relationships with customers, create trust, build brand awareness -- and greatly improve the chances of making a sale.In his groundbreaking book, Godin describes the four tests of Permission Marketing: 1. Does every single marketing effort you create encourage a learning relationship with your customers? Does it invite customers to "raise their hands" and start communicating?2. Do you have a permission database? Do you track the number of people who have given you permission to communicate with them?3. If consumers gave you permission to talk to them, would you have anything to say? Have you developed a marketing curriculum to teach people about yourproducts?4. Once people become customers, do you work to deepen your permission to communicate with those people?And in numerous informative case studies, including American Airlines' frequent-flier program, Amazon.com, and Yahoo!, Godin demonstrates how marketers are a
Literatura obcojęzyczna
Harper Collins Publishers
Permission Marketing
98,53 zł
Promocja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę ma Libristo.pl w cenie 98,53 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy bazę sklepów internetowych w systemie Docero aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Permission Marketing Harper Collins Publishers z kategorii literatura obcojęzyczna kupisz w cenie 98,53 zł w sklepie Libristo.pl. Wyświetlona wota 98,53 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Permission Marketing
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Permission Marketing | |
---|---|
Kategoria | Literatura obcojęzyczna |
Marka | Harper Collins Publishers |
ISBN | 9780684856360 |
Oprawa | twarda |
Ilość stron | 256 |
Rok wydania | 1999 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 98,53 zł |
Najwyższa cena | 98,53 zł |
W bazie od | 23.08.2024 |
Data aktualizacji | 16.11.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | Libristo.pl |
Historia cen
Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwoli Ci podejmować.
Nie udało się zebrać historycznych informacji na temat cen dla produktu Permission Marketing (Literatura obcojęzyczna). Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Nie udało się zebrać historycznych informacji na temat cen dla produktu Permission Marketing (Literatura obcojęzyczna). Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Nabyłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Znalezione oferty w bazie
Ceny ofert dla Permission Marketing Harper Collins Publishers, które zostały przedstawione poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów wysyłki. Zanim wybierzesz, gdzie zrobić zakup, zapoznaj się z opiniami o sklepie i uwzględnij warunki dostawy. Co kilka / kilkanaście minut następuje aktualizacja listy ofert.
-
Permission Marketing (w sklepie Libristo.pl)
★★★★★98,53 złKategoria w sklepie Libristo.pl: Literatura obcojęzyczna Harper Collins Publishers
Produkty powiązane
Inne z kategorii Literatura obcojęzyczna
85,39 zł
New amer library The cinderella pact
37,38 zł
Ronin. the witcher Panini comics
89,70 zł
Colour of magic Colin smythe ltd
Przeglądaj produkty z sekcji literatura obcojęzyczna popularnych producentów:
Popularne marki:
Literatura obcojęzyczna
Bloomsbury Publishing,
Literatura obcojęzyczna
Cambridge University Press,
Literatura obcojęzyczna
Createspace Independent Publishing Platform,
Literatura obcojęzyczna
Harper Collins Publishers,
Literatura obcojęzyczna
Independently Published,
Literatura obcojęzyczna
John Wiley & Sons Inc,
Literatura obcojęzyczna
Little, Brown Book Group,
Literatura obcojęzyczna
Oxford University Press,
Literatura obcojęzyczna
Penguin Books,
Literatura obcojęzyczna
Taylor & Francis Ltd
Ostatnio zaktualizowane:
- Zwingli the Pastor – A Life in Conflict
- Alfred music publishing Piano concerto no. 22 in e-flat, k. 482
- Reborn master blade hero king squire ln Jnc
- Mądra Mysz. Zuzia na plaży
- Богач, бедняк
- The explorers Grove pr
- Frisches brot Gräfe & unzer
- Navarre Bible
- Psychic Reiki
- Examen prayer Crossroad publishing co,u.s
Więcej nowości:
- Treasure tree Thomas nelson publishers
- Pontiac's war Taylor & francis ltd
- Createspace independent publishing platform Essential oil
- Infinity Born
- АСТ Полет саранчи
- Mjp publisher Manual of veterinary specific homeopathy
- Textbook of Small Animal Pathophysiology
- Zombicide 2. Edition - Vollständiges Konvertierungsset
- Green worldz 5 Manga cult
- Psychopolitics Michigan state university press