Jeśli robisz internety, to Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów jest pozycją, dzięki której poznasz sformułowane w przystępny sposób odpowiedzi na nurtujące Cię pytania prawne dotyczące tej właśnie branży.
W książce odszukasz funkcjonalne odpowiedzi na przeszło 130 pytań, z którymi autorzy książki spotkali się w ramach swojej pracy zawodowej jako radcowie prawni. Dzięki takiej konstrukcji poradnika nie tylko nie będziesz musiał mierzyć się ze żmudną lekturą obszernych treści jak żeby na to na nie patrzeć prawnych,wyszukasz konkretne zagadnienie, które w danej chwili Cię interesuje.
Tematyka Poradnika jest niezmiernie znaczna, ponieważ zawarto w nim zagadnienia związane z prawem autorskim, jakwyjątkowo widoczne dla dobrego pozyskiwania leadów rozstrzygnięcia dotyczące RODO, prawa telekomunikacyjnego czy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i wiedzę na temat opodatkowania takich działań.
Książka uwzględnia ostatnie zmiany w zakresie platform udostępniających video czydane o niedawnych działaniach Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących influencerów. Warto wspomnieć, iż autorzy książki nie tylko są prawnikami, ale też mają inne kompetencje, które dają im możliwość spojrzenia na branże influencerów i digital marketerów z nieco bliższej, nietypowej dla prawników, perspektywy.
Paweł Głąb jest właścicielem sklepu internetowego, co pozwala mu na głębsze spojrzenie na kwestie związane z marketingiem e-commerce, a Piotr Kantorowski prowadzi podcast Prawo dla Biznesu, co daje mu większą możliwość poznania faktycznych problemów influencerów.
Tym samym Poradnik prawny dla influencerów i digital markterów to nie zbiór przepisów, które i tak mogłeś znaleźć w Internecie, a zbiór pytań i funkcjonalnych odpowiedzi dotyczących online marketingu w jego obecnych wymiarach.
Jeśli jednak nie jesteś digital marketerem ani influencerem, a prawnikiem bez obaw także możesz kupić poradnik! Branża marketingu internetowego w obu powyższych wymiarach w ostatnich latach niewątpliwie się rozwija, a tym samym Twoi kupujący z całą pewnością potrzebować będą porad także z tego zakresu.
Opracowanie autorstwa Piotra Kantorowskiego i Pawła Głąba to absolutny must have każdego influencera i digital marketera. Przekonaj się, iż z nasza książka z serii Poradnik to strzał w dziesiątkę, jeżeli chodzi o pomoc w zrozumieniu prawnych aspektów działania w internecie.
To coś właśnie dla Ciebie, jeśli zaczynasz swoją przygodę lub już działasz, lecz nie znasz odpowiedzi na niemało pytań. Zwięzły i jasny język, dużo przykładów z życia, oparcie w orzecznictwie wszystko po to, abyś się odnalazł w gąszczu przepisów!
Wybierz tę książkę, jeżeli: zależy Ci na niewpakowaniu się w tarapaty, podpisaniu korzystnej umowy, ochronie swoich praw i poszanowaniu praw innych, cenisz produktywne i sprawdzone rozwiązania, szanujesz swój czas i wiesz, iż jako marketer lub influencer nie potrzebujesz wiedzieć wszystkiego o prawie, a Ci trzeba momentalnie znaleźć odpowiedź na potężne, nurtujące Cię pytanie.