Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar
Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar
Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar
Psychologia Scholar

Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar

24,70 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 24,70 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów internetowych w systemie Docero aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar SCHOLAR z kategorii psychologia kupisz w cenie 24,70 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 24,70 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Psychologia
  • Scholar
  • 9788373839601
  • miękka
  • Elżbieta Stojanowska
  • Scholar
  • 166
  • 2018

Opis Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar

Tytuł Percepcja Ja w relacjach interpersonalnych. O metapercepcji i poczuciu klarowności Autor Elżbieta Stojanowska Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-960-1 Rok wydania 2018 ilość stron 166 Format pdf Spis treści Spis treści
Rozdział I
Do czego są konieczne metapercepcja i poczucie transparentności
własnej osoby? 9
Trafność metapercepcji 9
Funkcje metapercepcji 11
Pożądana metapercepcja 13
Iluzja klarowności 13
Konsekwencje zainteresowania społecznym odbiorem własnej osoby 17
Opis celów badawczych 18
Rozdział 2
Wpływ akceptacji i odrzucenia na metapercepcję cech wspólnotowych
i sprawczych. Rola płci i samooceny jednostki 21
Metoda 23
Osoby badane 23
Procedura badania 23
zastosowane narzędzia 24
Wyniki 24
Kobiety 25
Porównanie pozytywności metapercepcji pań o przeróżnej samoocenie 26
Mężczyźni 27
Porównanie pozytywności metapercepcji panów
o różnorodnej samoocenie 29
Porównanie pozytywności metapercepcji pań i mężczyzn 29
Dyskusja 30
Perspektywa dalszych badań 32
Rozdział 3
Wpływ akceptacji i odrzucenia i ocen cech jednostki
na samoocenę i przeżywane emocje 34
Metoda 36
Osoby badane 36
Procedura badania 36
zaimplementowane narzędzia 37
Wyniki 37
Stabilność samooceny osób o różnorodnej samoocenie 41
Stabilność emocji negatywnych u osób o przeróżnej samoocenie 42
Stabilność emocji pozytywnych u osób o różnorodnej samoocenie 43
Dyskusja 44
Rozdział 4
Poczucie przejrzystości zalet i wad u kobiet i mężczyzn w sytuacjach
akceptacji i odrzucenia 47
Metoda 49
Osoby badane 49
Procedura badania 49
zaimplementowane narzędzia 50
Wyniki 50
Poczucie przezroczystości zalet wspólnotowych 51
Wady wspólnotowe 52
atuty sprawcze 53
Wady sprawcze 54
Różnice płciowe 56
Porównanie wielkości poczucia klarowności cech najróżniejszego typu 57
Dyskusja 58
Rozdział 5
Wpływ danych o przezroczystości własnych cech sprawczych
i wspólnotowych na zadowolenie z relacji oraz percepcję partnera.
Rola sposobu konstruowania Ja 61
Metoda 63
Osoby badane 63
Procedura badania 63
zastosowane narzędzia 65
Wyniki 65
Zadowolenie z kontaktu 65
Oceny cech partnera 66
Porównanie ocen cech wspólnotowych z oceną cech sprawczych
partnera 68
Znaczenie sposobu konstruowania Ja dla zadowolenia z relacji 69
Znaczenie sposobu konstruowania Ja dla ocen cech partnera 71
Dyskusja 73
Rozdział 6
Wpływ danych o poziomie klarowności własnej osoby na
chełpliwość autoprezentacji pań i mężczyzn o różnej samoocenie 76
Metoda 78
Osoby badane 78
Procedura badania 78
Wyniki 79
Porównanie autoprezentacji kobiet z autoprezentacją mężczyzn 82
Dyskusja 83
Rozdział 7
Rola metapercepcji w skuteczności autoprezentacji osób o najróżniejszej
samoocenie w warunkach aprobaty i dezaprobaty ze strony partnera 86
Metoda 88
Osoby badane 88
Procedura badania 88
zastosowane narzędzia 88
Wyniki 90
sprawność autoprezentacji 91
Pozytywność metapercepcji 91
Ocena spostrzeganej negatywności postawy partnera 92
Trafność ocen postaw partnera 92
Znaczenie metapercepcji dla produktywności autoprezentacji 93
Dyskusja 94
Rozdział 8
Pożądana metapercepcja i klarowność w małżeństwie
, a także związkach koleżeńskich pań i panów o rozmaitych orientacjach
społecznych Ja 97
Problematyka badań 99
Badanie I. Związki małżeńskie 101
Osoby badane 101
Procedura badania 101
zaimplementowane narzędzia 102
Wyniki 103
Korelaty i wyznaczniki pożądanej przejrzystości w zakresie cech
wspólnotowych 105
Znaczenie samooceny cech wspólnotowych, a także orientacji HC…
dla różnic płciowych w poziomie pożądanej transparentności
tych cech 107
Korelaty pożądanej transparentności w sferze sprawczej 108
Korelaty i wyznaczniki pożądanej obiektywnej metapercepcji
w sferze wspólnotowej 108
Znaczenie samooceny cech wspólnotowych dla różnic płciowych
w poziomie pożądanej obiektywnej metapercepcji tych cech 108
Korelaty pożądanej obiektywnej metapercepcji w sferze sprawczej 108
Znaczenie orientacji społecznych Ja dla różnic płciowych w poziomie
pożądanej obiektywnej metapercepcji cech wspólnotowych
w związkach małżeńskich 109
Korelaty i wyznaczniki zadowolenia z małżeństwa 109
Podsumowanie 110
Badanie II. Związki koleżeńskie 111
Osoby badane 111
Procedura badania 111
Metoda do pomiaru zadowolenia z relacji koleżeńskiej 112
Wyniki 112
Korelaty i wyznaczniki pożądanej przejrzystości w sferze
wspólnotowej 114
Znaczenie samooceny cech wspólnotowych dla różnic płciowych…
w poziomie pożądanej przezroczystości tych cech 117
Korelaty i wyznaczniki pożądanej transparentności w sferze sprawczej 117
Korelaty i wyznaczniki pożądanej obiektywnej metapercepcji w sferze
cech wspólnotowych 118
Znaczenie samooceny cech wspólnotowych dla różnic płciowych
w poziomie pożądanej obiektywnej metapercepcji tych cech 118
Korelaty i wyznaczniki pożądanej obiektywnej metapercepcji
w sferze cech sprawczych 119
Znaczenie orientacji społecznych Ja dla różnic płciowych w poziomie
pożądanej obiektywnej metapercepcji cech 119
Korelaty i wyznaczniki zadowolenia z relacji koleżeńskiej 120
Podsumowanie 120
Dyskusja 121
Rozdział 9
Wpływ aktywizacji Ja niezależnego i Ja współzależnego, a także danych
zwrotnych na pożądaną metapercepcję oraz transparentność cech
wspólnotowych i sprawczych w relacjach intymnych kobiet 124
Metoda 129
Osoby badane 129
Procedura badania i zastosowana manipulacja 129
zaimplementowane narzędzia 130
Wyniki 131
efektywność aktywizacji Ja 131
Wpływ aktywizacji Ja i informacji zwrotnych na obraz własnej
osoby 132
Pożądana metapercepcja 134
Pożądana przejrzystość 135
Porównanie pożądanej obiektywnej metapercepcji z pożądaną
przejrzystością 136
Rola obrazu Ja dla pożądanej metapercepcji 138
Rola obrazu Ja dla pożądanej klarowności 139
Dyskusja 139
Ograniczenia wniosków z badań 142
Porównanie pożądanej krystaliczności i metapercepcji… w związkach
intymnych pań na początku znajomości, a także w relacjach
długotrwałych 143
Rozdział 10
Zakończenie 145
Bibliografia 152
Aneksy 159
Indeks nazwisk 163

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar
Kategoria Psychologia
Marka SCHOLAR
ISBN 9788373839601
Oprawa miękka
Autor Elżbieta Stojanowska
Wydawnictwo Scholar
Ilość stron 166
Rok wydania 2018
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 24,70 zł
Najwyższa cena 24,70 zł
W bazie od 25.01.2019
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji zakupowych.

Na tę chwilę nie posiadamy archiwalnych danych dotyczących ceny dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Powiedz nam, co o nim sądzisz.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar SCHOLAR, prezentowanych poniżej, nie uwzględniono możliwych kosztów wysyłki. Przed dokonaniem wyboru, zorientuj się w renomie firmy i pamiętaj o możliwości ujawnienia kosztów powiązanych z wysyłką. Lista sklepów z ofertami jest odświeżana co kilkanaście minut.

  • Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Percepcja ja w relacjach interpersonalnych [stojanowska elżbieta] Scholar Sklep on-line
    ★★★★★
    24,70 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Psychologia SCHOLAR

Produkty powiązane

Scholar Uwikłany temperament
Scholar
Scholar Czy praca szkodzi?
Scholar

Inne z kategorii Psychologia

Księga dobrych myśli
Słowo Pisane
Droga wyzwolenia To co jest
To co jest
...