"
linia kart pracy Śladami pór roku... Jest przeznaczona dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, pokaźnym i niepełnosprawnością sprzężoną. Obejmuje materiał z trzech obszarów:
samoobsługi (m.in. Higiena osobista, troska o zdrowie)
uspołecznienia (m.in. Dziecko jako klient punktów usługowych, jako uczestnik ruchu drogowego, jako uczeń)
rozwijania sprawności i umiejętności (m.in. Edukacja polonistyczna, matematyczna, przyrodnicza, technologiczna i plastyczna, muzyczna).
Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i zezwala na całkowitą realizację treści zawartych w podstawie programowej.
Praca z kartami polega między innymi na:
nazywaniu fotografii
układaniu/kolorowaniu obrazków
rozwiązywaniu zagadek
szukaniu różnic pomiędzy rysunkami
określaniu wielkości
układaniu rytmów.
Publikacja jest adresowana do: uczniów i nauczycieli specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych oraz rodziców."
linia kart pracy Śladami pór roku... Jest przeznaczona dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, pokaźnym i niepełnosprawnością sprzężoną. Obejmuje materiał z trzech obszarów:
samoobsługi (m.in. Higiena osobista, troska o zdrowie)
uspołecznienia (m.in. Dziecko jako klient punktów usługowych, jako uczestnik ruchu drogowego, jako uczeń)
rozwijania sprawności i umiejętności (m.in. Edukacja polonistyczna, matematyczna, przyrodnicza, technologiczna i plastyczna, muzyczna).
Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i zezwala na całkowitą realizację treści zawartych w podstawie programowej.
Praca z kartami polega między innymi na:
nazywaniu fotografii
układaniu/kolorowaniu obrazków
rozwiązywaniu zagadek
szukaniu różnic pomiędzy rysunkami
określaniu wielkości
układaniu rytmów.
Publikacja jest adresowana do: uczniów i nauczycieli specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych oraz rodziców."