- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka
Zadania zawarte w książeczce uczą dostrzegania szczegółów obrazka, analizowania komponentów narysowanego schematu rysunku i samodzielnego tworzenia ilustracji tematycznych (do przekazanego wzoru należy dorysować przeróżne elementy, wytwarzając zawsze inny obrazek).
Propozycje mogą być wykorzystane także do ćwiczeń sekwencji słuchowo-ruchowych: dorosły rysuje wzór podstawowy i wyjaśnia który obrazek będzie wykonywany. Wydaje polecenie, np: oko,ucho, ogonek. Dziecko realizuje sekwencje i według przekazane kolejności dorysowuje oko, ucho, ogonek, do podstawowego wzoru.Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wizualnie-ruchową.
Ćwiczenia te są {pomocn|przydatn)e w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.
Zeszyt: oprawa miękka, format A4
Środek: 120 stron czarno-białych