Naszym celem było opracowanie i analityczne wykorzystanie kategorii „subsumcji/podporządkowania", zbadanie jej semantycznych, ontologicznych i performatywnych implikacji w odniesieniu do problematyki edukacyjnej. Pragnęliśmy zwrócić uwagę na społeczne, polityczne i etyczne wymiary podporządkowywania procesów edukacyjnych, zapytać o realne sposoby zastosowania i kontrużycia analizowanej kategorii, jak na dodatek o osiągalne w danej perspektywie projekty emancypacyjne. Takie podejście do badania sprawia, że ma ono charakter transdyscyplinarny, lokując się na pograniczu pedagogiki, filozofii, socjologii, psychologii, politologii,
ekonomii i innych dyscyplin akademickich.
ISBN: 9788365155634
Kod paskowy: 9788365155634
Redakcja: Chutorański Maksymilian, Moroz Jacek, Szwabowski Oskar
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 32223
Miejscowość: Gdańsk
ilość stron: 356
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 11.9x19.3
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.3
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka