W publikacji podjęty został temat wypowiedzi medialnych partii politycznych w social mediach. Autor w swoich badaniach nie tylko analizuje wpisy poszczególnych ugrupowań, lecz także zestawia ze sobą aktantów w celu wykazania różnic komunikacyjnych między nimi na podstawie zaproponowanych wymiarów, stanowiących atrakcyjną alternatywę wobec wykorzystywanych konwencjonalnych podziałów na osi prawica lewica.
Podobieństwa i różnice w komunikacji partii pozwalają spojrzeć z innej perspektywy na wyniki wyborów w 2015 roku jednocześnie w czasie kampanii wyborczej, jak i w półrocznym okresie powyborczym. Publikacja została wydana w ramach kolekcji wydawniczej Projektowanie komunikacji.
Tytuł Wartości we wpisach polskich partii politycznych.. Autor Kamil Olender Wydawnictwo Libron EAN 9788366269187 ISBN 9788366269187 Kategoria Literatura, Medioznawstwo liczba stron 242 Format 235x165x15 mm Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa