"Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe.
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to sugestia dla osób, które mają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela.
Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności oraz blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części albo usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego warianty.
Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze stanowczojsza jest umiejętność użycia ich w pokaźniejszym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać, a także jakie komponenty musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób wytwarzać obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel pozwala na dopasowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie wynajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny albo wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne.
Spróbujemy również zainspirować Cię do wykonania dość innowacyjnych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, ale także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, klarowność, metamorfoza czy perspektywa.
Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko przystępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej.
A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!"
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to sugestia dla osób, które mają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela.
Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności oraz blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części albo usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego warianty.
Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze stanowczojsza jest umiejętność użycia ich w pokaźniejszym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać, a także jakie komponenty musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób wytwarzać obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel pozwala na dopasowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie wynajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny albo wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne.
Spróbujemy również zainspirować Cię do wykonania dość innowacyjnych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, ale także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, klarowność, metamorfoza czy perspektywa.
Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko przystępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej.
A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!"