"Autorytetu się nie kupuje ani nie dziedziczy - każdy z nas jest jedyną osobą, która powinna stwarzać i komunikować swoją producenta, w taki sposób,mieć nadal szacunek do samego siebie, swych odbiorców i swej profesji, zachowując szczęśliwe życie".
Joanna Kinastowska Celem książki jest prezentacja procesu budowy silnej marki personalnej stanowiącej wizytówkę wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera politycznego. Autorka zawarła w niej zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans i wydajnego komunikowania światu swej wizji.
Opisany program budowy marki politycznej "6P" wraz z załączonym vademecum rozwoju Twojej producenta pozwala samodzielnie w 6 krokach sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować krystaliczny, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz oraz poprzez uzasadnione narzędzia komunikacji marketingowej dotrzeć do potencjalnych odbiorców.
Książka, bazując na wiedzy i doświadczeniach z dziedziny zarządzania, marketingu, coachingu i polityki oraz wskazówkach ekspertów dziedzin pokrewnych, ma inspirować i dodawać skrzydeł. Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: - uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; - aktywnie działać dla dobra wspólnego; - lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje, a także zarażać nimi innych; - zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację.
A także do tych, którzy: - czują się zawieszeni między tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, żeby z większą dojrzałością wytwarzać swoją przyszłość; - tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy.
Tytuł Wizerunek polityka i jego firma Autor Joanna Kinastowska Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028424 ISBN 9788381028424 Kategoria Literatura, Polityka, Politologia ilość stron 274 Format 235x165 mm Rok wydania 2024