Dlaczego niektóre producenta triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, ukazuje największe rywalizacje biznesowe w historii.
Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi ukazuje, jak konkretne producenta wyrastają, pokonują rywali, tworzą postępowe plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa.
Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują,równocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy.
Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji. Tytuł Wojny biznesowe Autor David Brown Tłumacz Joanna Radosz Wydawnictwo Sine Qua Non EAN 9788382101720 ISBN 9788382101720 Kategoria Literatura\Literatura faktu liczba stron 464 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie I