Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu interdyscyplinarnego kierunku o profilu funkcjonalnym, posiadającego na celu zapewnienie studentom równocześnie kompetencji lingwistycznych, jak i menedżerskich.
mieści definicje i analizy najważniejszych pojęć i terminów i teorii i innych kluczowych zagadnień wprowadzanych w ramach teoretycznej części programu studiów. W książce zamieszczono wykaz podstawowej, zalecanej literatury przedmiotu i pytania kontrolne.
* Treści przedstawione są w sposób klarowny dla czytelnika. Wszystkie rozdziały to w zasadzie syntezy teoretyczne odnoszące się do poszczególnych pojęć, koncepcji, terminologii tudzież perspektyw badawczych w danej tematyce.
Bezwzględnie podkreślić należy oryginalność publikacji oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom studentów i wykładowców. Z recenzji prof. Dr. Hab. Łukasza Grabowskiego Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu lingwistyki, tłumaczenia specjalistycznego i wybranych dziedzin z obszaru szeroko rozumianego biznesu i powiązanej wiedzy specjalistycznej.
Jest ona perfekcyjnym wprowadzeniem młodych, przyszłych specjalistów językowych w świat komunikacji biznesowej i tłumaczenia specjalistycznego. Z recenzji prof. Dr. Hab. Marcina Grygiela Tytuł Wstęp do lingwistyki w biznesie Autor praca zbiorowa Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788382208405 ISBN 9788382208405 Kategoria Literatura, Językoznawstwo ilość stron 240 Rok wydania 2022 Oprawa broszurowa