Kultowe torebki, rozpoznawalne logo, rzesze sławnych sympatyków – Hermès stanowi synonim luksusowych dodatków, oferując eleganckie i nowoczesne akcesoria dla najistotniej wymagających klientów.Od dziewiętnastowiecznej pracowni rymarskiej po Paryż lat sześćdziesiątych i lata późniejsze dodaje szyku największym ikonom stylu – od Grace Kelly i Jane Birkin po Victorię Beckham i Cardi B.
Wszystko zaczęło się w 1837 roku, kiedy Thierry Hermès rozpoczął produkcję wyrobów rymarskich, uprzęży i uzd, z ambicją, iż jego nazwisko zawsze będzie synonimem najwyższej jakości produktów, wytworzonych poprzez najszczególniej utalentowanych rzemieślników.
Ta filozofia towarzyszy marce już od sześciu pokoleń.Hermès do produkcji ciuchów i akcesoriów używa najbardziej delikatnych, naturalnych dzianin, najszczególniej wyszukanych jedwabi i najrzadszych skór, dzięki temu stał się wytworną marką modową, która nie ma sobie równych.
Książka pokazuje historię marki, bogato ilustrowaną fotografiami i pokazów mody oraz zdjęciami najmocniej znanych produktów – wytworzonych w limitowanych edycjach jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które choćby największe gwiazdy muszą muszą czekać w kolejce po kilka lat, a zwykli śmiertelnicy mogą o nich tylko pomarzyć.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.