Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania posiadajątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające także realizację osobistych potrzeb członków rodziny. Publikacja dedykowana jest dla szerokiego grona odbiorców, zawarte w niej treści mogą w szczególności zainteresować osoby prowadzące marki rodzinne oraz osoby pracujące w podmiotach świadczących usługi na rzecz zamożnych klientów, takich jak firmy consultingowe, banki i inne wyspecjalizowane instytucje finansowe.
niewątpliwie będzie to też ciekawa lektura dla wszystkich osób zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami na rynku finansowym, zwłaszcza studentów i pracowników naukowych jednostek badawczych. Książka jest idealnym kompendium wiedzy z problematyki stosunkowo niedużo znanej w Polsce.
istotną jej zaletą wydaje się to, iż nie tylko ukazuje przeróżne możliwe rozwiązania problemów, równocześnie bieżących, jak i systemowych, jakie występują w funkcjonowaniu firm rodzinnych, lecz także cechuje sposoby uniemożliwiania zagrożeniom związanym z utrzymaniem i ochroną ich majątku.
prof. Dr hab. Leokadia Oręziak (z recenzji) Jest to jedno z pierwszych na polskim rynku kompleksowych opracowań dotyczących zagadnień rynku usług Family Office, skądinąd jeszcze niszowego, lecz dynamicznie się rozwijającego w miarę wzrostu zamożności społeczeństw.
prof. Dr hab. Sławomir I. Bukowski (z recenzji) Książkę tę traktuję jako polskie naukowe otwarcie w obszarze tematyki Family Office. Jestem pod wrażeniem pracy autorów, którzy podjęli się opracowania zagadnienia będącego na początkowym etapie rozwoju w Polsce.
Publikację polecam głównie właścicielom posiadajątków rodzinnych, którzy muszą zmierzyć się z długoterminową strategią zarządzania oraz sukcesją. Michał Zawisza, Partner Zarządzający Powyższy opis pochodzi od wydawcy.