Podręcznik asygnowany dla osób, których obszarem zainteresowań zawodowych jest projektowanie graficzne. Mogą z
niego korzystać nie tylko uczniowie zdobywający zawody: technologia reklamy, technika fotografii i multimediów, fotografa,
technologia informatyka, technika programisty albo technologia grafiki i poligrafii cyfrowej,ponadto uczestnicy szkoleń z tego
zakresu, freelancerzy, osoby samodzielnie przygotowujące się do egzaminu zawodowego oraz wszyscy zainteresowani
problematyką projektowania graficznego.
Autorka, pisząc tę książkę, dążyła do tego, by była ona nie tylko podręcznikiem szkolnym,na ogół publikacją
o charakterze warsztatowym, po przeczytaniu której czytelnik będzie mógł kreować samodzielnie projekty graficzne.
Podręcznik został podzielony na cztery części:
Część pierwsza pt. Wprowadzenie posiada omówienie podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem reklam.
W części drugiej pt. Projektowanie reklamy zewnętrznej omówiono i scharakteryzowano wybrane formy reklamy
zewnętrznej, a także przedstawiono techniki pracy związane z tworzeniem i archiwizacją nowych dokumentów, korektą tonalną i
barwną obrazów cyfrowych, retuszem fotografii portretowych i pejzażowych, a także zastosowaniem wektorowych narzędzi
interakcyjnych, trasowania czy efektu prędkiego kadrowania.
W części trzeciej pt. Dokumentacja dotycząca przygotowania reklamy zaprezentowano warianty dokumentów, które
zawierają dane niezbędne do wykonania projektu reklamy oraz przykładowe kalkulacje wykonania reklam i dane
z zakresu materiałoznawstwa.
W części czwartej pt. Projektowanie reklamy do umieszczenia w mediach cyfrowych omówiono wybrane formy
reklam internetowych oraz projektowanie stron internetowych, e-maili reklamowych, piktogramów, infografik, animacji
poklatkowych oraz obróbkę plików audio i video.
niego korzystać nie tylko uczniowie zdobywający zawody: technologia reklamy, technika fotografii i multimediów, fotografa,
technologia informatyka, technika programisty albo technologia grafiki i poligrafii cyfrowej,ponadto uczestnicy szkoleń z tego
zakresu, freelancerzy, osoby samodzielnie przygotowujące się do egzaminu zawodowego oraz wszyscy zainteresowani
problematyką projektowania graficznego.
Autorka, pisząc tę książkę, dążyła do tego, by była ona nie tylko podręcznikiem szkolnym,na ogół publikacją
o charakterze warsztatowym, po przeczytaniu której czytelnik będzie mógł kreować samodzielnie projekty graficzne.
Podręcznik został podzielony na cztery części:
Część pierwsza pt. Wprowadzenie posiada omówienie podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem reklam.
W części drugiej pt. Projektowanie reklamy zewnętrznej omówiono i scharakteryzowano wybrane formy reklamy
zewnętrznej, a także przedstawiono techniki pracy związane z tworzeniem i archiwizacją nowych dokumentów, korektą tonalną i
barwną obrazów cyfrowych, retuszem fotografii portretowych i pejzażowych, a także zastosowaniem wektorowych narzędzi
interakcyjnych, trasowania czy efektu prędkiego kadrowania.
W części trzeciej pt. Dokumentacja dotycząca przygotowania reklamy zaprezentowano warianty dokumentów, które
zawierają dane niezbędne do wykonania projektu reklamy oraz przykładowe kalkulacje wykonania reklam i dane
z zakresu materiałoznawstwa.
W części czwartej pt. Projektowanie reklamy do umieszczenia w mediach cyfrowych omówiono wybrane formy
reklam internetowych oraz projektowanie stron internetowych, e-maili reklamowych, piktogramów, infografik, animacji
poklatkowych oraz obróbkę plików audio i video.