Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka
Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka
Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka
Powieści Złote Myśli

Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka

57,03 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 57,03 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów on-line w naszym systemie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka Złote Myśli z kategorii powieści kupisz w cenie 57,03 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 57,03 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Powieści
  • Złote Myśli
  • 9788365837394
  • twarda
  • Fryderyk Karzełek
  • Złote myśli
  • 200
  • 2019

Opis Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka

Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty bądź usługi będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.

Kim jest Fryderyk Karzełek?

Witam Cię nad wyraz serdecznie. Nazywam się Fryderyk Karzełek. Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą w branży finansowej i uważam, iż zawód sprzedawcy jest jednym z najbardziej luksusowych zawodów na świata. Jako twórca szkoły sprzedaży naturalnej i autor książki "Sprzedaż Naturalna, czyli najbardziej podniecająca czynność jaką można robić w ubraniu", zwracam się teraz do Ciebie, pragnąc przekonać do jej zakupu. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego miałbyś to zrobić, pozwól, że wyjaśnię, czego dowiesz się z tej książki.

Wielu współczesnych nam sprzedawców poszukuje drogi na skróty, swojego rodzaju czarodziejskiej różdżki, za dotknięciem której każdy człowiek będzie w magiczny sposób kupował właśnie od nich. Niestety, lecz tak to nie działa. Moja książka powstała, by pomagać ludziom stawać się prawdziwymi sprzedawcami – „sprzedawcami naturalnymi" – ponieważ w dzisiejszych czasach jest to najszczególniej skuteczne i jedyne trafne podejściem.

Z tej książki dowiesz się miedzy innymi, jak stać się sprzedawcą, który potrafi prawdziwie zainspirować drugiego człowieka i przekonać go do zakupu swoich towarów, bądź usług.

Czym jest "Sprzedaż Naturalna"?

Zastanawiasz się, czym właściwie jest "Sprzedaż Naturalna"? O co w niej, tak naprawdę, chodzi? Pozwól, że opowiem krótką historię, która odpowie na te pytania.

Świeżo upieczony manager szerokiej korporacji, przytłoczony ciężarem obowiązków, postanowił któregoś dnia wziąć ze sobą pracę do domu. Gdy wieczorem zasiadł do swoich zawodowych obowiązków, jego pięcioletni syn jeszcze nie spał. Chłopiec co chwilę przerywał ojcu pracę, zadając różnorodne pytania. Żony nie było w tym czasie w domu, więc malcem nie miał się kto zaopiekować. Pan nie mogąc się skoncentrować, postanowił, iż zajmie czymś syna. Kiedy rozejrzał się po mieszkaniu, zauważył gazetę, a w niej ogromną, kolorową mapę świata. Wpadł błyskawicznie na doskonały pomysł. Wyjął stronę z mapą i pociął ją nożyczkami na znikome kawałki, które następnie rozsypał na podłodze. Zawołał chłopca i poprosił go, żeby w ramach zabawy malec je poskładał. Pan był przekonany, że złożenie poskładanie układanki zajmie dziecku przynajmniej godzinę – no bo niby skąd taki brzdąc potrafiłby ułożyć błyskawicznie mapę? Jakież było jego zdziwienie, gdy po kilkunastu minutach chłopiec przyszedł do niego i pokazał pięknie wyklejoną mapę. Zdumienie ojca zapytał syna, jakim cudem dokonał tego tak szybko? W odpowiedzi usłyszał:

– Tatusiu, po drugiej stronie obrazka, który mi dałeś, jest człowiek, więc poskładałem go w całość. Jeśli człowiek jest w porządku, to świat dodatkowo będzie w porządku.

Jest to pewnego typu przenośnia, która bardzo solidnie zespaja się z procesem sprzedaży. Oznacza bowiem, że jeśli człowiek będzie w porządku, to jego sprzedaż również taka będzie. Dlatego "Sprzedaż Naturalna" jest ideą wolną od wszystkich technik i manipulacji, daleką od nudnych, przepełnionych słowami – kluczami monologów, wygłaszanych pod adresem klienta. Nie znajdziesz tutaj cudownych sposobów i magicznych zaklęć na zwiększenie sprzedaży, bowiem "Sprzedaż Naturalna" opiera się na osobowości tego, kto się nią zajmuje – na tym, jakim jesteś człowiekiem i z jakimi intencjami idziesz do ludzi, by zaproponować im swoje rozwiązania.

Z tej książki dowiesz się, jak raz na zawsze pozbyć się wszystkich (na dodatek sprawnych) technik sprzedaży i manipulacji – nie są Ci do niczego potrzebne. Dzięki niej przestaniesz zanudzać klientów nudnymi, przepełnionymi słowami – kluczami monologami, a zaczniesz prowadzić dialog z korzyścią dla obu stron. Nauczysz się zadawać właściwe pytania we właściwy sposób, słuchać po to, żeby go zrozumieć i pomagać w podejmowaniu właściwych decyzji, dzięki którym kupujący sami będą nalegać, abyś z nimi współpracował.

Dlaczego "Sprzedaż Naturalna"?

Gdy po powrocie z emigracji zacząłem nauczać "Sprzedaży Naturalnej", tłumaczyłem wszystkim, iż techniki sprzedaży już nie działają – przynajmniej te, które znałem. Ta wiadomość była dla większości ogromnym zaskoczeniem. Kiedy proponowałem,całkowicie z nich zrezygnowali i zaczęli stawać się „sprzedawcami naturalnymi", podchodzili do tego w głównej mierze z ogromnym entuzjazmem. Natomiast, gdy opowiadałem im, na czym tak naprawdę polega "Sprzedaż Naturalna", nie wszyscy z radością przyjmowali te informacje, gdyż niedużo kto chciał zmieniać siebie. Wszyscy pragnęlibyśmy używać prostych zaklęć, trików czy słów – kluczy, które rozwiązałyby ich dylematy i zapewniły łatwiejszą sprzedaż. Niestety, takie rozwiązania nie istnieją. Jeżeli jednak zdecydujesz się zostać, kierującym się w życiu prawdziwymi wartościami, „sprzedawcą naturalnym", nigdy więcej nie będziesz musiał/a:

  • uczyć się żenujących i aroganckich trików ani kolejnych technik sprzedaży,
  • zapamiętywać stwierdzeń, słów kluczy czy zdań, które miałyby w cudowny sposób przekonać klienta do zakupu Twoich produktów bądź usług,
  • oferować produktów, do których nie masz przekonania.

Jeżeli zostaniesz „sprzedawcą naturalnym", nie będzie miało znaczenia, jak ekspresowo będzie zmieniał się świat wokół Ciebie, ponieważ zawsze będziesz sobą.

Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty bądź usługi będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.

Czy dobrym sprzedawcą trzeba się urodzić?

Wielu ludzi uważa,korzystnym sprzedawcą trzeba się urodzić. Nic bardziej mylnego. Jestem przekonany, iż tak naprawdę nikt się nim nie rodzi. Korzystnym sprzedawcą stajesz się z czasem, wymaga to jednak wysiłku. Oczywiście, możesz posiadać w tym kierunku talent i określone predyspozycje, jednak najpierw musisz je w sobie odkryć. Gdy to nastąpi, dopiero wtedy wykorzystasz je z powodzeniem w praktyce.

Ta książka udowodni Ci,dobrym sprzedawcą może stać się absolutnie każdy, pod warunkiem, że zgodzimy się podjąć pewien wysiłek i poświęcić temu adekwatnie dużo czasu. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak możesz tego dokonać, odpowiedź na to pytanie wynajdziesz w tej oto książce.

Zasada Charliego Woopa

Jeden z moich znacznych nauczycieli opowiedział mi kiedyś o zasadzie Charliego Woopa, według której prawdziwy sukces możesz osiągnąć tylko wtedy, kiedy robisz wszystko starannie tak, jak powinno być robione. Bardzo nieraz zaniedbujemy drobiazgi, które wydają nam się nieistotne, w związku z czym popełniamy błędy. Ludzie, którzy uczą się na własnych błędach, są mądrzy, ludzie którzy uczą się na błędach innych, są szczęśliwi. Ja natomiast nie chcę, żebyś był tylko i wyłącznie szczęśliwy – chcę, żebyś był efektywny. Moją rolą jako mentora będzie w głównej mierze nauczyć Cię, jak stać się „sprzedawcą naturalnym", Twoją zaś – wiedzę tę przełożyć na realne działanie.

Dzięki tej książce, nauczysz się dokładnie „co?" i „jak?" należy robić, żeby zacząć odnosić prawdziwe sukces w sprzedaży. Podniesiesz swoją skuteczność umawiania spotkań, prowadzenia rozmów handlowych i zamykania sprzedaży. I co najważniejsze, nie będziesz musiał nikogo udawać, będziesz w 100% sobą.

Chcesz zmian w swym życiu?

Kiedyś miałem okazję zobaczyć pewną obrazkową historyjkę, tzw. Mema, w którym ktoś zadał następujące pytanie:

– Kto chciałby w swoim życiu zmian?

Wszyscy, którzy się zgłosili, odpowiedzieli jednomyślnie:

– Tak, chcemy, by było lepiej! Chcemy mieć fajną pracę! Chcemy więcej zarabiać! Chcemy być w życiu szczęśliwi!

Padło więc drugie pytanie:

– A kto z was jest gotów, żeby zmieniać siebie?

Wówczas wszyscy spuścili głowy i nikt nie podniósł już ręki. Niestety, w życiu nie ma nic za darmo.

Każdego dnia produkujesz w swej głowie nastawienie do siebie; do zawodu, który wykonujesz; do marki, z którą współpracujesz; do produktów bądź usług, które sprzedajesz; do klientów, z którymi się spotykasz. Twoje nastawienie (w ponad 90%) będzie decydować o sukcesach i porażkach w zawodzie sprzedawcy. Warto więc zadbać o to, aby było ono właściwe. A zatem, co można w tym kierunku zrobić?

Dzięki tej książce dowiesz się, jak wyrobić w sobie właściwą postawę, żeby stać się proaktywnym i odnoszącym sukcesy sprzedawcą. Nauczysz się witać każdy nowy dzień z uśmiechem na twarzy i żegnać go z sukcesem na koncie. Zyskasz w 100% wpływ na zachodzące w Twoim życiu zmiany i szybkość ich następowania.

najszczególniej wytworny zawód na świecie

choćby najistotniej wartościowe pomysły mogą znaleźć się na śmietniku, jeżeli nie zostaną sprzedane. Nauczyciel, którego kiedyś spotkałem, przy pomocy prostej grafiki uświadomił mi, jak ważną rolę odgrywa dziś zawód sprzedawcy. Narysował dwa obszary – w jednym umieścił dostawców, a w drugiej klientów. Między nimi zaznaczył punkt, w którym się ze sobą łączą. Ten punkt najtrafniej obrazuje rolę, jaką odgrywają teraz prawdziwi sprzedawcy.

Wypuszczenie na rynek jakiegokolwiek towaru wymaga szczególnie obszernych nakładów finansowych. O tym, czy zostanie on kupiony decydują klienci, którzy są dziś bardziej świadomi, aniżeli kiedykolwiek w historii sprzedaży. Mimo tego, na hiperkonkurencyjnym rynku podobnych produktów, potrzebują zaufanego przewodnika, który właściwie im doradzi. Tym przewodnikiem jest sprzedawca, który łączy ze sobą obie strony – dostawcę i klienta.

Zwróć uwagę, jak ważna jest rola sprzedawcy. To właśnie on napędza teraz gospodarkę, wywołując, iż ogromne nakłady czynione przez dostawców zaczynają przynosić zyski. A zatem, czyż zawód sprzedawcy nie jest jednym z najbardziej wytwornych zawodów na świecie?

Dzięki tej książce dowiesz się, jak dołączyć do ekskluzywnego grona „sprzedawców naturalnych" i stać się jednym z najszczególniej rozchwytywanych ekspertów w swojej branży.

Podsumowując

Aby pomóc Ci podjąć decyzję odnośnie tego, czy warto zakupić moją książkę, pozwolę sobie na niedługie podsumowanie korzyści, które za tym przemawiają. Za sprawą tej książki dowiesz się miedzy innymi:

  • Jak stać się sprzedawcą, który potrafi prawdziwie zainspirować drugiego człowieka i przekonać go do zakupu swoich towarów (usług)?
  • Jak raz na za każdym razem pozbyć się wszelkich (w dodatku produktywnych) technik sprzedaży i manipulacji, które nie są Ci do niczego niezbędne?
  • Jak przestać zanudzać klientów nudnymi (przepełnionymi słowami – kluczami) monologami i zacząć prowadzić dialog z korzyścią dla obu stron?
  • Jak zadawać właściwe pytania we właściwy sposób, słuchać po to, by go zrozumieć i pomagać w podejmowaniu właściwych decyzji, dzięki którym konsumenci sami będą nalegać, abyś z nimi współpracował/a?
  • Jak posługiwać się narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty (usługi) będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.
  • Że prawidłowym sprzedawcą może stać się absolutnie każdy, pod warunkiem, iż zgodzi się podjąć pewien wysiłek i poświęcić temu trafnie dużo czasu.
  • Jak podnieś swoją wydajność umawiania spotkań, prowadzenia rozmów handlowych i zamykania sprzedaży?
  • Jak stać się proaktywnym, odnoszącym sukcesy sprzedawcą, będącym jednym z najmocniej rozchwytywanych ekspertów w swojej branży?
  • Jak (w 100%) zyskać wpływ na zachodzące w Twoim życiu zmiany i szybkość ich następowania?

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka
Kategoria Powieści
Marka Złote Myśli
ISBN 9788365837394
Oprawa twarda
Autor Fryderyk Karzełek
Wydawnictwo Złote myśli
Ilość stron 200
Rok wydania 2019
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 57,03 zł
Najwyższa cena 57,03 zł
W bazie od 17.11.2020
Data aktualizacji 15.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala na analizę wartości towaru w czasie.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną brak dostępnych informacji z historią cen Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka (Powieści).

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas niezwykle istotna! Wyślij swoją recenzję tego produktu.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka Złote Myśli nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Zanim dokonsz zakupu, uzyskaj informacje o reputacji sklepu i pamiętaj o możliwości pojawienia się innych kosztów. Aktualizacja katalogu sklepów z ofertami następuje co kilkanaście minut.

  • Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka Sklep on-line
    ★★★★★
    57,03 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Powieści Złote Myśli

Produkty powiązane

Sztuka bycia wielkim Złote myśli
Złote Myśli
Badanie potrzeb klienta
Złote Myśli
Mentalny kod dna Złote myśli
Złote Myśli

Inne z kategorii Powieści

Direkt plus 3b. zeszyt ćwiczeń
Lektorklett
Pioneer c1/c1+ b wb mm publications
MM PUBLICATIONS
...