Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4

60,75 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 60,75 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów online w naszej bazie danych aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4 z kategorii pozostałe książki kupisz w cenie 60,75 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 60,75 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Pozostałe książki
  • 9788382091700
  • broszurowa
  • Agata Opolska-Bielańska
  • ASPRA
  • 566
  • 2022

Opis Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4

Sytuacja społeczno - gospodarcza, w jakiej powstała niniejsza publikacja, przejdzie do historii. Świat zdominowany poprzez COVID-19 stał się uzależniony od działań i relacji wirtualnego świata. Współczesny człowiek otoczony nowoczesnymi technologiami, w tym zaanektowanymi poprzez media, zmienia sposób funkcjonowania w społeczeństwie XXI wieku.

Technologie kształtują nowe wzorce społecznych zachowań, najczęściej przez prędkie zmiany ludzkich relacji informacyjnych. Ogólnodostępność cyfrowa pozwoliła na skuteczniejszą komunikację i systematyczne wzbogacanie zasobów informacyjnych.

Korzystamy z nich intuicyjnie, nie za każdym razem rozumiejąc perswazyjne mechanizmy barwy ich wpływu na nasze życie.Technologie mediowe są tym elementem technice pokolenia cyfrowego, które zdominowały i zmodyfikowały życie współczesnego człowieka.

Nowy ekosystem medialny coraz częściej staje się wirtualnym otoczeniem budującym sprawne bodźce, na które często bezkrytycznie, reagują ludzie. Sposoby konsumpcji mediów, możliwości weryfikacji ich przekazów stały się kopalnią wiedzy o użytkownikach, kreując trendy i style życia pokoleń użytkowników.Umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji z rozmaitych źródeł informacji o znacznej objętości (Big Data) obejmujących problematykę światowych i polskich trendów w zakresie B+R+I, przyczyniły się do przemiany w mediach konwencjonalnych, wytwarzając nowe źródła informacji, produktywnie formując typy użytkowników o nowych potrzebach, motywacjach i zachowaniach.

Widoczna, niemal bezkrytyczna akceptacja nowych, cyfrowych mediów diametralnie zmieniła wszystkie konwencjonalne formy dystrybucji informacji. Stworzyło to konieczność podejmowania pionierskich, kompleksowych badań z użyciem innowacyjnej aparatury badawczej stosowanej - co nad wyraz znaczne - z interdyscyplinarną analityką.

Zrozumienie i wyjaśnienie złożonych problemów i zjawisk, towarzyszących nowym mediom, wymaga pionierskiej metodologii, adekwatnych narzędzi i szerokiej, interdyscyplinarnej interpretacji wyników prowadzonych badań nad mediami.Dostrzegając zapotrzebowanie na efekty badań, nad wspomnianym mariażem wirtualnego świata z nowymi technikami informacyjnymi, w środowisku społeczno-gospodarczym, Katedra technologii Informacyjnych Mediów demonstruje kolejny zbiór dokonań młodych naukowców.

To oni - przedstawiciele i użytkownicy cyfrowego świata, bacznie obserwując otaczającą rzeczywistość, wyłuskują z niej to co bardzo pokaźne, nowoczesne i pionierskie. Wykorzystują do tego celu najnowsze technologie i narzędzia, szczególnie analizując spore ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane światowe zasoby informacyjne oraz własne autorskie badania.Efekty pracy młodych badaczy przedstawia czwarty tom Antologii Tekstów Katedry technologii Informacyjnych Mediów.

Jest on prezentacją zainteresowań absolwentów kierunku Logistyka Mediów, punktem zwrotnym w relacjach biznesowych, a także informacją dla pracodawców dotyczącą wiedzy, umiejętności i możliwości badawczych osób zasilających rynek pracy związany z komunikacją i nowymi mediami.

Zapewne będzie on, na podobieństwo poprzednich tomów, uzupełnieniem, inspiracją, punktem wyjścia dla dalszych badań naukowych podejmowanych przez młodych adeptów nauki.Uzupełnienie publikacji stanowią materiały z cyklicznych konferencji organizowanych przez członków Katedry, wykonywane projekty w sektorze B+R+I i nowo otwarte studia Zarządzanie Big Data.We współczesnym, usieciowionym świecie, bogatym w zetabajtowe zasoby informacyjne, prezentowane badania spotykają się z niesłabnącym zainteresowaniem świata biznesu.

Oczekuje on rzetelnej diagnozy zasygnalizowanych w tomie problemów wpływających na społeczną podmianę informacji.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4
Kategoria Pozostałe książki
ISBN 9788382091700
Oprawa broszurowa
Autor Agata Opolska-Bielańska
Wydawnictwo ASPRA
Ilość stron 566
Rok wydania 2022
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 60,75 zł
Najwyższa cena 60,75 zł
W bazie od 21.01.2022
Data aktualizacji 12.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala Ci na porównanie wartości produktu w czasie.

Bardzo nam przykro, obecnie brak dostępnych informacji z historią cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej ofert dla Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4 nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i przesyłki Zanim podejmiesz decyzję, gdzie dokonać zakupu, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat firmy i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Odświeżanie katalogu sklepów z ofertami następuje co kilka minut.

  • Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4 (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4 Sklep on-line
    ★★★★★
    60,75 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Pozostałe książki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Pozostałe książki

Brak innych produktów w kategorii Pozostałe książki
...