Strategic Marketing Atkinson, John
Strategic Marketing Atkinson, John
Strategic Marketing Atkinson, John

Strategic Marketing Atkinson, John

460,56 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma MegaKsiazki.pl w cenie 460,56 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w naszej bazie aby odnaleźć najlepszą ofertę dla Ciebie. Strategic Marketing Atkinson, John Atkinson, John z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 460,56 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Kwota 460,56 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • 9780004990378
  • miękka
  • 296
  • 1996

Opis Strategic Marketing Atkinson, John

This book is designed to help both students and the general reader gain a practical understanding of the strategic marketing process, and how it can be applied to a variety of real-life organisational and national environments.

As a case book it encourages readers to develop a 'strategic mindset' towards the development of marketing programmes. The cases are based upon primary information and many are complemented aby financial data, thus allowing readers to become 'insiders' rather than observers.

Cases are supported aby sections on relevant theory and specific learning notes. Part one introduces and reviews relevant strategic marketing concepts and practices. Introductory chapters explore the strategy/marketing interface, the conventional strategic marketing process and some contemporary challenges to established practices.

Part two gives readers the chance to apply strategic marketing principles to a variety of situations, and information is introduced to emphasise the urgency of the situation, whilst the reality of the fiancial data serves to constrain the submission of unrealistic marketing programmes.

Strategic Marketing: Cases, Concepts and Challenges is essential reading for students and practitioners who wish to bridge strategic marketing theory and practice in the wider organisational context. The text is suitable for students of marketing and strategy at undergraduate, professional and masters levels.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Strategic Marketing Atkinson, John
Kategoria Biznes, ekonomia
ISBN 9780004990378
Oprawa miękka
Ilość stron 296
Rok wydania 1996
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 460,56 zł
Najwyższa cena 460,56 zł
W bazie od 03.11.2020
Data aktualizacji 16.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji o zakupie.

Na tę chwilę nie posiadamy archiwalnych danych dotyczących cen dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Strategic Marketing Atkinson, John Atkinson, John, przedstawionych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów wysyłki. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenie firmy i pamiętaj o doliczeniu dodatkowych kosztów jeżeli istnieją. Aktualizacja katalogu sklepów z ofertami następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Strategic Marketing Atkinson, John (idź do MegaKsiazki.pl)

    Strategic Marketing Atkinson, John Sklep on-line
    ★★★★★
    460,56 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Atkinson, John

Produkty powiązane

Brak produktów podobnych dla Strategic Marketing Atkinson, John

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...