\nTargeted at second year undergraduate students through to master\'s level post-graduate, \'Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition\' takes the reader through a logical examination of key mark
Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition
183,02 zł
Specjalna okazja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę ma MegaKsiazki.pl w cenie 183,02 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w naszej bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition Attia Peter z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 183,02 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Cena 183,02 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9781910158319 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 183,02 zł |
Najwyższa cena | 183,02 zł |
W bazie od | 30.03.2023 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii cen pozwala na analizę wartości produktu na przestrzeni czasu.
Nie udało się zebrać archiwalnych informacji cenowych dla produktu Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition (Biznes, ekonomia). Spróbuj proszę ponownie później.
Nie udało się zebrać archiwalnych informacji cenowych dla produktu Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition (Biznes, ekonomia). Spróbuj proszę ponownie później.
Recenzje / opinie
Podziel się swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition. Twoja opinia może być pierwsza!
Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition. Twoja opinia może być pierwsza!
Znalezione oferty w bazie
Ewentualne koszty dostawy dla Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition Attia Peter nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Podczas wyboru miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z oponiami o firmie i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Katalog ofert jest cyklicznie aktualizowana, co kilka minut.
-
Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition (w sklepie MegaKsiazki.pl)
★★★★★183,02 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Attia Peter
Produkty powiązane
Brak produktów podobnych dla Attia peter Marketing tourism, events and food 2nd edition
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
46,99 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Przeglądaj produkty z sekcji biznes, ekonomia popularnych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
Cedewu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
Naukowe Sophia,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
PWE,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Strat to Action. Metoda Kaizen™: od strategii do działania
Więcej nowości:
- Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego
- Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
- Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- W litanijnym śpiewie