Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf

55,48 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 55,48 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów internetowych w naszej bazie danych aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska z kategorii audiobooki kupisz w cenie 55,48 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 55,48 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788320823929
  • Eulalia Skawińska;Wojciech Popławski
  • PWE
  • 364
  • 2020

Opis Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją Autorzy Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2392-9 Rok wydania 2020 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 364 Format pdf Spis treści Spis treści

Wstęp

I
Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań
marketingowych

1. Istota i znaczenie badań marketingowych
1.1. Dane i informacje marketingowe
1.2. Badania marketingowe jako ogniwo systemu informacji marketingowej
1.3. Pojęcie i geneza badania marketingowego
1.4. Cel i zakres badań marketingowych
1.5. Rodzaje badań marketingowych
1.6. Organizacja badań marketingowych
1.7. Etyka w badaniach marketingowych

2. Przygotowanie badania marketingowego
2.1. Etapy przygotowania badania
2.2. Zdefiniowanie problemu badawczego i poszukiwanie oczekiwanych danych
2.3. Dobór próby do badania
2.4. Dobór metody zbierania danych i przygotowanie instrumentów służących do pomiaru
2.5. Pozostałe czynności przygotowawcze

3. Gromadzenie informacji pierwotnych
3.1. Informacje wstępne
3.2. Ilościowe informacje pierwotne
3.3. Jakościowe informacje pierwotne

4. Budowa instrumentu pomiarowego
4.1. Pojęcie i typy instrumentów pomiarowych
4.2. Zasady budowy kwestionariusza badawczego
4.3. Zasady budowy, kolejność i rodzaje pytań kwestionariuszowych
4.4. Skale pomiarowe i skalowanie odpowiedzi

5. Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników
5.1. Redukcja i redakcja informacji
5.2. Analiza i interpretacja danych
5.3. Prezentacja informacji i wyników badania
5.4. Ocena wyników badania
5.5. Realne błędy w badaniu marketingowym
5.6. Korzyści ze stosowania programów SPSS i STATISTICA

6. Statystyka w badaniach marketingowych
6.1. Cel i zakres wykorzystywania statystyki w badaniach marketingowych
6.2. Mierniki użytkowane do opisu statystycznego badanej populacji i próby
6.3. Wnioskowanie statystyczne w analizie struktury zjawisk rynkowych
6.4. Analiza związków przyczynowo-skutkowych między badanymi zmiennymi rynkowymi
6.5. Analiza dynamiki zjawisk rynkowych
6.6. Obliczanie mierników statystycznych z zastosowaniem programu
Microsoft Excel

7. Zastosowanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją
7.1. Specyfika Internetu w procesie badań marketingowych
7.2. Źródła informacji w internetowych badaniach marketingowych
7.3. Badania ilościowe i jakościowe w Internecie
7.4. Segmentacja e-klientów i jej kryteria

8. Międzynarodowe badania marketingowe
8.1. Specyfika działalności przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
8.2. Istota i znaczenie podejść emic i etic w międzynarodowych badaniach marketingowych
8.3. Czynniki określające wtórne źródła danych w międzynarodowych badaniach marketingowych
8.4. Warianty i zakres pierwotnych źródeł danych w międzynarodowych badaniach marketingowych
8.5. Typologia międzynarodowych badań marketingowych

II
Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych.
Studia przypadków

9. Badanie i pomiar satysfakcji klienta

10. Badanie lojalności klienta

11. Badanie zachowań konsumentów

12. Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa

13. Badanie nowego produktu

14. Badanie cen

15. Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji

16. Badanie wybranych narzędzi promocji
16.1. Reklama
16.2. Promocja sprzedaży

17. Studia przypadków
17.1. Badanie marketingowe dla Kwiaciarni Wysyłkowej,,Bratek’’
17.2. Badanie i pomiar satysfakcji klienta w Pizzerii,,Arturo’’
17.3. Bankowość elektroniczna — badanie lojalności klientów
17.4. Badanie marketingowe dla firmy KRA-NAP
17.5. Badanie marketingowe dla producenta Doris-Davidson
17.6. Planetarium
17.7. Wprowadzenie na rynek nowego towaru
17.8. Badanie ceny artykułu
17.9. Badanie wydajności kampanii marketingowej marki Top Furniture S.A.
17.10. Ekspansja międzynarodowa marki Beauty
17.11. Agencja Rozwoju

Bibliografia

Słownik ważniejszych pojęć

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788320823929
Autor Eulalia Skawińska;Wojciech Popławski
Wydawnictwo PWE
Ilość stron 364
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 55,48 zł
Najwyższa cena 55,48 zł
W bazie od 28.02.2020
Data aktualizacji 02.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji o zakupie.

Nie udało się uzyskać archiwalnych danych cenowych dla produktu Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf (Audiobooki). Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych poniżej dla Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska nie doliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wybierzesz, gdzie dokonać zakupu, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat firmy i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Katalog sklepów z ofertami jest odświeżana raz na kilkanaście minut.

  • Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    55,48 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska

Produkty powiązane

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, AZ#1FFE914AEB/DL-ebwm/pdf
Wojciech Popławski, Eulalia Skawińska

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...