The marketing of academic, national and public libraries worldwide Baker, david
Specjalna okazja dla Ciebie!
Przejrzeliśmy dużą ilość internetowych sklepów w naszej bazie danych aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. The marketing of academic, national and public libraries worldwide Baker, david Baker, David z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 587,72 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Pokazana kwota 587,72 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis The marketing of academic, national and public libraries worldwide Baker, david
Specyfikacja produktu
Specyfikacja The marketing of academic, national and public libraries worldwide Baker, david | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9780443134357 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 587,72 zł |
Najwyższa cena | 587,72 zł |
W bazie od | 30.11.2023 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Nie udało nam się pozyskać archiwalnych informacji na temat cen dla produktu The marketing of academic, national and public libraries worldwide Baker, david. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!
Znalezione oferty w bazie
W cenach propozycji dla The marketing of academic, national and public libraries worldwide Baker, david Baker, David, zaprezentowanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja listy propozycji odbywa się co kilka / kilkanaście minut.
-
The marketing of academic, national and public libraries worldwide Baker, david (oferta z MegaKsiazki.pl)
★★★★★587,72 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Baker, David
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Przeglądaj produkty z sekcji biznes, ekonomia znanych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
Więcej nowości:
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem
- Dehumanizujące aspekty zautomatyzowanych procesów
- Szkoła biznesu dla ludzi, którzy lubią pomagać innym
- Programistami da się zarządzać! Zasady i narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołami programistów
- Zarządzanie talentami
- Dlaczego chcemy żebyś był bogaty