Berardinelli, rodolfo A contribuição do macromarketing para o ensino de marketing no brasil
Wyjątkowa okazja dla Ciebie!
Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów on-line w systemie Docero aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Berardinelli, rodolfo A contribuição do macromarketing para o ensino de marketing no brasil Berardinelli, Rodolfo z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 119,69 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Wyświetlona cena 119,69 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Berardinelli, rodolfo A contribuição do macromarketing para o ensino de marketing no brasil
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Berardinelli, rodolfo A contribuição do macromarketing para o ensino de marketing no brasil | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 6139614430 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 119,69 zł |
Najwyższa cena | 119,69 zł |
W bazie od | 07.03.2021 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Bardzo nam przykro, obecnie brak dostępnych danych z historią cen produktu Berardinelli, rodolfo A contribuição do macromarketing para o ensino de marketing no brasil (Biznes, ekonomia).
Recenzje / opinie
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych poniżej ofert dla Berardinelli, rodolfo A contribuição do macromarketing para o ensino de marketing no brasil Berardinelli, Rodolfo nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i wysyłki Przy wyborze miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z komentarzami o firmie i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Co kilkanaście minut odbywa się aktualizacja katalogu propozycji cenowych.
-
Berardinelli, rodolfo A contribuição do macromarketing para o ensino de marketing no brasil (oferta z MegaKsiazki.pl)
★★★★★119,69 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Berardinelli, Rodolfo
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Sprawdź promocje z sekcji biznes, ekonomia cenionych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Strat to Action. Metoda Kaizen™: od strategii do działania
Więcej nowości:
- Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego
- Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
- Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- W litanijnym śpiewie