Bossert, adolphe Emotionale intelligenz im dienstleistungsmarketing
Specjalna promocja dla Ciebie!
Przejrzeliśmy bazę e-sklepów w naszej bazie aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Bossert, adolphe Emotionale intelligenz im dienstleistungsmarketing Bossert, Adolphe z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 107,65 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Przedstawiona cena 107,65 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Bossert, adolphe Emotionale intelligenz im dienstleistungsmarketing
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Bossert, adolphe Emotionale intelligenz im dienstleistungsmarketing | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 6205251132 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 107,65 zł |
Najwyższa cena | 107,65 zł |
W bazie od | 25.06.2023 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Nie udało nam się zebrać historycznych danych na temat cen dla produktu Bossert, adolphe Emotionale intelligenz im dienstleistungsmarketing. Proszę spróbuj ponownie później.
Recenzje / opinie
Nie mamy jeszcze opinii na temat Bossert, adolphe Emotionale intelligenz im dienstleistungsmarketing. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych niżej ofert dla Bossert, adolphe Emotionale intelligenz im dienstleistungsmarketing Bossert, Adolphe nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów wysyłki Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenach sklepu i dodaj do prezentowanej ceny ewentualny koszt przesyłki. Odświeżanie katalogu sklepów z ofertami następuje co kilka / kilkanaście minut.
-
Bossert, adolphe Emotionale intelligenz im dienstleistungsmarketing (oferta z MegaKsiazki.pl)
★★★★★107,65 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Bossert, Adolphe
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Sprawdź produkty z sekcji biznes, ekonomia znanych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Strat to Action. Metoda Kaizen™: od strategii do działania
Więcej nowości:
- Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego
- Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
- Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- W litanijnym śpiewie