Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter naukowy pracy (...). Wybraną w monografii problematykę naukową uważam za aktualną i niezwykle atrakcyjną równocześnie dla teorii, jak i praktyki zarządzania. W szczególności koncentracja poznawcza i badawcza modelowania biznesowego skupiona na koncepcjach konstrukcji modeli biznesu, a także perspektyw i kierunków ich rozwoju analizowanych i ocenianych z punktu widzenia podejścia strukturalnego i celu i intencji zarządczych jest dojrzałym, oryginalnym i niebanalnym wyborem eksploracji naukowej. Uważam, iż w podjętej poprzez Autorów problematyce badawczej modeli biznesu w obszarze tematycznym zarządzania strategicznego niedużo jest w kraju pogłębionych badań w tym zakresie, tak poprawnie merytorycznie usystematyzowanych i krystalicznie przedstawionych. Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że tematyka pracy jest ciekawa, ma wielkie znaczenie teoretyczne i aplikacyjne, a ujęcie problematyki badawczej jest pionierskie i oryginalne (...). Na podkreślenie zasługuje szczegółowa eksploracja problematyki modeli biznesu gospodarki cyfrowej obejmująca rozwój modeli biznesu w ekonomii współdzielenia, gospodarce okrężnej, a także analiza wpływu i użycia w modelach biznesu koncepcji obfitych zbiorów danych (ang. Big Data). Podkreślić należy, iż w eksplorowanym obszarze tematycznym przeprowadzono jednocześnie badania teoretyczne, jak i empiryczne, stosując przy tym zróżnicowane podejścia poznawcze i metody badań. Postawione w badaniach problemy są świeże i dotąd słabo zbadane w naukach o zarządzaniu, a w szczególności dotyczy to problematyki modelowania biznesowego w gospodarce cyfrowej. Ten podmiotowy aspekt pracy, jakim jest w tym przypadku gospodarka cyfrowa, nadaje monografii wyraźną orientację autorskich dociekań, analiz i prospektywnych koncepcji. To właśnie zarówno nowatorstwo podjętej tematyki, jak i sam przebieg badań jest bez wątpienia bardzo pokaźnym walorem naukowym i poznawczym monografii. Na podkreślenie zasługuje wielowymiarowe podejście badawcze do perspektyw rozwoju modeli biznesu, co uważam za dużą wartość merytoryczną pracy i jej walor oryginalności. Prezentowana poprzez Autorów tematyka nie była dotąd przedmiotem pogłębionych badań w krajowym dorobku nauk o zarządzaniu, co czyni ją oryginalną, a także niebanalną i jednocześnie wypełnia lukę poznawczą. Prof. Dr hab. Inż. Jan Brzóska Politechnika Śląska Tytuł Modele biznesu przedsiębiorstw w.2 Autorzy Adam Jabłoński, Marek Jabłoński Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026963 ISBN 9788381026963 Kategoria Literatura, Ekonomia liczba stron 202 Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa
Biznes, ekonomia
CeDeWu
Modele biznesu przedsiębiorstw w.2 Cedewu
52,17 zł
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 52,17 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów internetowych w naszym systemie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Modele biznesu przedsiębiorstw w.2 Cedewu Cedewu z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 52,17 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 52,17 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Modele biznesu przedsiębiorstw w.2 Cedewu
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Modele biznesu przedsiębiorstw w.2 Cedewu | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Cedewu |
ISBN | 9788381026963 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 52,17 zł |
Najwyższa cena | 52,17 zł |
W bazie od | 22.03.2023 |
Data aktualizacji | 21.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność monitorowania zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji zakupowych.
Na chwilę obecną nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Na chwilę obecną nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Recenzje / opinie
Nabyłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych niżej ofert dla Modele biznesu przedsiębiorstw w.2 Cedewu Cedewu nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów wysyłki Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista propozycji jest okresowo odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.
-
Modele biznesu przedsiębiorstw w.2 Cedewu (oferta z TaniaKsiazka.pl)
★★★★★52,17 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Cedewu
Produkty powiązane
49,23 zł
Cedewu Banki centralne wobec kryzysu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
53,37 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
57,41 zł
Nlp w biznesie Helion
59,75 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Sprawdź promocje z sekcji biznes, ekonomia popularnych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Jak zarabiać przez Internet z AI
- Zestaw Bajek Tw x5 Najpiękniejsze opowieści, Ukryte znaczenia, Ekonomia Wie
- Katarzyna koleśnik Dokumentacja zasad polityki) rachunkowości
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu
- Czego nie powie ci księgowa
- Upowszechnianie transferu technologii w sieci
- I będziesz się rozwijał
- Badanie potrzeb klienta
Więcej nowości:
- Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia
- Metoda PARA
- Lekcje historii
- Otoczony przez oszustów
- Szczęśliwy seksowny milioner
- Sztuka wojenna. Edycja kolekcjonerska
- Podstawy przedsiębiorczości. Karty pracy. Klasa 2. Liceum i technikum. Zakres podstawowy
- HOME STAGING. Jak zwiększyć wartość nieruchomości przy sprzedaży i wynajmie?
- Biblia copywritingu
- Rachunkowość przedsiębiorstw