W książce przedstawiono postępowe modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego w środku przedsiębiorstwa, jak dodatkowo w układach międzyorganizacyjnych (marka - otoczenie, kooperanci, konkurenci, konsumenci i inne podmioty zaangażowane). Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, kupujący), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" albo „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej. Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane poprzez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, posiadające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią idealne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak ponadto w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych, a także w innych instytucjach szkolenia zawodowego.
- Autorzy: Perechuda Kazimierz
- Ciężar: 0,218
- Format: 16.5x23.5cm
- ISBN: 9788375567687
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 31095
- Miejscowość: Warszawa
- pojemność: 130
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Podtytuł: Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie
- Rok wydania: 2015
- wariant publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: CeDeWu
- Wysokość: 10