Przewodnik i zeszyt ćwiczeń
Podobno obraz jest wart więcej niżeli tysiąc słów.
A ile mogą być dla Ciebie warte trafnie dostosowane słowa?
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, lecz i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście,na dodatek w biznesie. Żeby przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie - doprowadzić do transakcji, nieraz stąpa się po niepewnym gruncie.
Tymczasem tak jak w życiu starczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane poprzez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie - jednakowo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się produktywne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię poprzez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!
W czym Ci pomoże ta książka?
- w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
- w produktywnym odpowiadaniu na te potrzeby przez angażujące treści
- w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
- w przełamaniu klątwy wiedzy, aby pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
- w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje