D3.js jest biblioteką dedykowaną do tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w rozmaitych aplikacjach internetowych. Ta konkretnie zaprojektowana biblioteka oczywiście pozwala na generowanie wykresów, ale pozwala ponadto na tworzenie map, interaktywnych diagramów, paneli kontrolnych dla danych, raportów i wielu innych animowanych komponentów. Zagwarantuje co najmniej tę samą sprawność co Flash czy aplety Javy, ale jest zintegrowana ze standardami internetowymi i modelem DOM dla HTML. To nie koniec zalet D3.js to także genialne narzędzie do dynamicznego aktualizowania bardziej standardowych witryn internetowych.
Niniejsza książka pozwoli Ci na płynne rozpoczęcie pracy z tą biblioteką, dającą fantastyczne możliwości. Nauczysz się, jak wytwarzać interaktywną grafikę i aplikacje sterowane danymi. Zaczniesz od zestawu praktycznych przykładów, dostosowanych do przeróżnego rodzaju wykresów, sieci i map. Wykorzystasz przy tym gotowe układy z biblioteki D3. Zapoznasz się z funkcjonalnymi technikami projektowania zawartości stron, tworzenia animacji i prezentowania zmieniających się danych. Zobaczysz między innymi, jak kreować interaktywną grafikę i wykorzystywać informacje przesyłane strumieniowo.
Dzięki tej książce zrozumiesz:
zasady wizualizacji informacji,
techniki wiązania i wczytywania , a także tworzenia składników graficznych na ich podstawie,
metody pracy z grafiką wektorową,
tworzenie części służących do wizualizacji danych,
rozbudowane aplikacje wykorzystujące mapy,
sposoby tworzenia kompletnych aplikacji opartych na bibliotece D3, jeszcze dla urządzeń mobilnych.
Niniejsza książka pozwoli Ci na płynne rozpoczęcie pracy z tą biblioteką, dającą fantastyczne możliwości. Nauczysz się, jak wytwarzać interaktywną grafikę i aplikacje sterowane danymi. Zaczniesz od zestawu praktycznych przykładów, dostosowanych do przeróżnego rodzaju wykresów, sieci i map. Wykorzystasz przy tym gotowe układy z biblioteki D3. Zapoznasz się z funkcjonalnymi technikami projektowania zawartości stron, tworzenia animacji i prezentowania zmieniających się danych. Zobaczysz między innymi, jak kreować interaktywną grafikę i wykorzystywać informacje przesyłane strumieniowo.
Dzięki tej książce zrozumiesz:
zasady wizualizacji informacji,
techniki wiązania i wczytywania , a także tworzenia składników graficznych na ich podstawie,
metody pracy z grafiką wektorową,
tworzenie części służących do wizualizacji danych,
rozbudowane aplikacje wykorzystujące mapy,
sposoby tworzenia kompletnych aplikacji opartych na bibliotece D3, jeszcze dla urządzeń mobilnych.