Publikacja porusza niebanalne i aktualne problemy związane z postępowym zarządzaniem przedsiębiorstwem z zastosowaniem podejścia procesowego. Przeobrażenia zachodzące na światowych rynkach, zmiany techniczne i cywilizacyjne, postępująca globalizacja, intensyfikacja procesów konkurencyjnych i wahania koniunktury obserwowane w końcu XX i początkach XXI wieku wywołały wzrost zainteresowania środowisk naukowych i praktyków współczesnych organizacji gospodarczych doskonaleniem procesów zarządczych i poszukiwania dróg zezwalających osiągnąć sukces rynkowy. Wyrazem tego było odejście od koncepcji konwencjonalnych na rzecz rozwiązań o większej dynamice, elastyczności i efektywności. Ten wymóg spełnia właśnie podejście procesowe. Jego wykorzystanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem zezwala na dopasowanie się do oczekiwań turbulentnego otoczenia. Właściwa identyfikacja, modelowanie, wdrażanie, kontrola i doskonalenie procesów zarządczych przyczyniają się do poprawy konkurencyjności, wzrostu rentowności, ulepszonego zaspokajania potrzeb klientów.
Zespół Autorów skoncentrował swoją uwagę na przeróżnych aspektach problematyki podejścia procesowego w zarządzaniu, pokazując jednocześnie samą koncepcję, jak i jego specyfikę w wybranych obszarach zarządzania. W ten sposób opracowanie wypełnia lukę występującą w badaniach nad możliwościami implementacji zarządzania procesami w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa. Autorzy pokazują, w jaki sposób planować i stosować modelowe rozwiązania podejścia procesowego w sferze zarządzania marketingiem, zasobami ludzkimi, produkcją, finansami i działalnością usługową. Walorem książki jest nie tylko ważność podjętej problematyki, lecz też przezroczystość i logiczny układ poszczególnych rozdziałów.
Książka jest asygnowana dla osób pragnących pogłębić swą wiedzę w zakresie możliwości wykorzystania podejścia procesowego w zarządzaniu – na ogół dla studentów szkół wyższych, uczestników seminariów licencjackich, magisterskich i doktorskich, a także pracowników naukowych zajmujących się problematyką najróżniejszych sfer zarządzania przedsiębiorstwem. Powinna także zainspirować praktyków zainteresowanych doskonaleniem procesów zarządczych w organizacjach.
ISBN: 9788380852396
Kod paskowy: 9788380852396
Autorzy: Szczepańska Katarzyna, Bugdol Marek redakcja naukowa
Redakcja: Difin
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 339
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x22.8
Głębokość (mm): 17
Waga: 0.525
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Zespół Autorów skoncentrował swoją uwagę na przeróżnych aspektach problematyki podejścia procesowego w zarządzaniu, pokazując jednocześnie samą koncepcję, jak i jego specyfikę w wybranych obszarach zarządzania. W ten sposób opracowanie wypełnia lukę występującą w badaniach nad możliwościami implementacji zarządzania procesami w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa. Autorzy pokazują, w jaki sposób planować i stosować modelowe rozwiązania podejścia procesowego w sferze zarządzania marketingiem, zasobami ludzkimi, produkcją, finansami i działalnością usługową. Walorem książki jest nie tylko ważność podjętej problematyki, lecz też przezroczystość i logiczny układ poszczególnych rozdziałów.
Książka jest asygnowana dla osób pragnących pogłębić swą wiedzę w zakresie możliwości wykorzystania podejścia procesowego w zarządzaniu – na ogół dla studentów szkół wyższych, uczestników seminariów licencjackich, magisterskich i doktorskich, a także pracowników naukowych zajmujących się problematyką najróżniejszych sfer zarządzania przedsiębiorstwem. Powinna także zainspirować praktyków zainteresowanych doskonaleniem procesów zarządczych w organizacjach.
ISBN: 9788380852396
Kod paskowy: 9788380852396
Autorzy: Szczepańska Katarzyna, Bugdol Marek redakcja naukowa
Redakcja: Difin
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 339
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x22.8
Głębokość (mm): 17
Waga: 0.525
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka