Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych też wykorzystując tzw. Media własne. Wszystkie zagadnienia omówione pozostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób w całości niezależny i bez kontroli firmy, znaczna uwaga pozostała zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. Zapośredniczonej poprzez komputer.
Podtytuł: Sztuka komunikowania się
ISBN: 9788379302437
Kod paskowy: 9788379302437
Autorzy: Kaczmarek-Śliwińska Monika
Redakcja: Difin
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 20629
liczba stron: 268
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.9x22.9
Głębokość (mm): 19
Waga: 0.416
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka