Niezależnie od tego, jak nad wyraz kochasz swego malucha, nie unikniesz chwil frustracji, gniewu, a choćby bezradności jako rodzic.
Bez względu na to, jak wyjątkowo kochasz swego szkraba, zdarzą się chwile, gdy będziesz myślał:
-
Dlaczego moja trzylatka mnie nie słucha?
-
Jaka karę zastosować, by być sprawnym, gdy ignoruje moje polecenia?
Czy niewątpliwie kary?
Pozytywna Dyscyplina to podejście, które oferuje inne metody aniżeli karanie.
przez ostatnie 40 lat miliony rodziców zaufały zdroworozsądkowemu podejściu Pozytywnej Dyscypliny. Ta książka jest adresowana w głównej mierze do rodziców dzieci w wieku 3-6 lat i wychodzi naprzeciw wyzwaniom związanym z okresem przedszkolnym. Omawia charakterystyczne problem i dostarcza bogatą listę gotowych rozwiązań. Autorki poradnika przytaczają autentyczne historie stanowiące przykład zastosowania potężnych narzędzi Pozytywnej Dyscypliny w odpowiedzi na problemowe sytuacje.
Najnowsze wydanie bestsellerowej książki „Pozytywna Dyscyplina dla przedszkolaków” została wzbogacona o rozdziały dotyczące wpływu środowiska naturalnego na rozwój dziecka. Dodatkowo każdy rozdział zawiera w podsumowaniu „Tematy do przemyślenia”, które w praktyce są propozycją ćwiczeń coachingowych mających na celu zmianę perspektywy i sposobu działania samego rodzica na bardziej skuteczny, przyjazny dziecku i wspierający.
W książce odszukasz praktyczne rozwiązania
Dowiesz się jak:
-
wspierać samodzielność dzieci w zakresie zaspokajania potrzeb fizjologicznych,
-
użyć wyzwania jako okazję do uczenia się życiowych kompetencji – bez kar i nagród,
-
uczyć dzieci wartościowych umiejętności społecznych i pozytywnego zachowania w domu i poza nim,
-
użyć spotkania rodzinne i przedszkolne, żeby wzmacniać poczucie przynależności,
-
radzić sobie w konstruktywny sposób z mnóstwem innych wyzwań.
To wydanie obejmuje zaktualizowane wyniki badań z zakresu:
-
neurobiologii,
-
dietetyki i psychodietetyki,
-
budowania właściwych nawyków,
-
bezpiecznych wzorców budowania więzi,
-
znaczenia mediów i elektroniki w procesie wychowania.
Publikacja wskazuje wpływ temperamentu, kultury, środowiska i rozwoju mózgu na zachowania dzieci w wieku przedszkolnym.
bezpłatny fragment: