czyli jak to robią najlepsi
Współczesny marketing to bardziej sztuka niżeli nauka, lecz nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba optymalnych umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i ergonomiczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety produktywnego marketingu. Skierowany jest na ogół do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.
Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak kreować silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób produktywnie się reklamować, na czym polega produktywny PR czy sponsoring i jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różnorodne typy marketingu (m.in. Bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) i poznasz krok po kroku cykl tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.
Dowiesz się jeszcze, jakie umiejętności czy cechy niezbędne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się efektywnie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, iż będą do ciebie z przyjemnością wracali.
Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?
- uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich użycia w praktyce
- posiada liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, sprawnych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najkorzystniejszych
- prezentuje, jak stworzyć korzystny plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować
- uczy rozpoznawać zapotrzebowania klientów i wybierać najkorzystniejszą metodę dotarcia do nich
Skorzystaj z rad doświadczonego eksperta i z sukcesem wykorzystaj je w praktyce. W marketingu nie ma rzeczy niemożliwych!