Książka dedykowana jest dla osób, które chciałyby pracować jako sprzedawca. Czytelnikami jej mogą być jednocześnie absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być użytkowana na kursach zawodowych poświęconych zawodowi sprzedawcy, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).
W pierwszym rozdziale autor książki przybliża Czytelnikowi zawód sprzedawcy, początkując od rzeczy najważniejszej, czyli rozmowy z klientem (liczne przykłady), a kończąc na obsłudze kasy fiskalnej, inwentaryzacji i reklamacjach. W rozdziale drugim opisuje kwalifikacje, jakie powinien mieć kandydat do pracy, by zostać korzystnym sprzedawcą, a w trzecim podaje przykłady dokumentów aplikacyjnych i daje rady, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Z rozdziału czwartego można się dowiedzieć, czego można oczekiwać po otrzymaniu pracy, zwłaszcza w kwestii sposobu wynagradzania pracowników.
"- W czym mogę pomóc?"
"- Proszę potrzymać moje zakupy."
Oto przykład autentycznej rozmowy sprzedawcy z klientem. Domyślasz się, co poszło nie tak? A może ciekawi Cię, jak poprowadzić rozmowę, żeby sprzedać towar, a klient był zadowolony? Może więc masz zadatki na prawidłowego sprzedawcę - sięgnij po tę książkę i przejrzyj, czy to praca dla Ciebie.
O autorze:
Mariusz Puzia ma bogate doświadczenie w zawodzie sprzedawcy. Pracę w tym zawodzie rozpoczął w salonie włókienniczym. Następnie był kolejno zatrudniony w sieciowym sklepie z zegarkami i w salonie obuwniczym szanowanej polskiej marki. Obecnie pracuje w sklepie jubilerskim znanej i poprawnie rozpoznawalnej firmy. We wszelkich miejscach pracy należał do akcentujących się sprzedawców.
Autorzy: Mariusz Puzia
EAN: 9788377350119
Format: 14,5x20,5 cm
liczba stron: 104
ISBN: 9788377350119
Klasa: ZSZ 1-3
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2011
Wydawnictwo: Ekonomik
W pierwszym rozdziale autor książki przybliża Czytelnikowi zawód sprzedawcy, początkując od rzeczy najważniejszej, czyli rozmowy z klientem (liczne przykłady), a kończąc na obsłudze kasy fiskalnej, inwentaryzacji i reklamacjach. W rozdziale drugim opisuje kwalifikacje, jakie powinien mieć kandydat do pracy, by zostać korzystnym sprzedawcą, a w trzecim podaje przykłady dokumentów aplikacyjnych i daje rady, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Z rozdziału czwartego można się dowiedzieć, czego można oczekiwać po otrzymaniu pracy, zwłaszcza w kwestii sposobu wynagradzania pracowników.
"- W czym mogę pomóc?"
"- Proszę potrzymać moje zakupy."
Oto przykład autentycznej rozmowy sprzedawcy z klientem. Domyślasz się, co poszło nie tak? A może ciekawi Cię, jak poprowadzić rozmowę, żeby sprzedać towar, a klient był zadowolony? Może więc masz zadatki na prawidłowego sprzedawcę - sięgnij po tę książkę i przejrzyj, czy to praca dla Ciebie.
O autorze:
Mariusz Puzia ma bogate doświadczenie w zawodzie sprzedawcy. Pracę w tym zawodzie rozpoczął w salonie włókienniczym. Następnie był kolejno zatrudniony w sieciowym sklepie z zegarkami i w salonie obuwniczym szanowanej polskiej marki. Obecnie pracuje w sklepie jubilerskim znanej i poprawnie rozpoznawalnej firmy. We wszelkich miejscach pracy należał do akcentujących się sprzedawców.
Autorzy: Mariusz Puzia
EAN: 9788377350119
Format: 14,5x20,5 cm
liczba stron: 104
ISBN: 9788377350119
Klasa: ZSZ 1-3
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2011
Wydawnictwo: Ekonomik