Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją przenośną.
W niedługim czasie Instagram stał się stanowczo popularny, również za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej lub bardziej prywatne fotografie i filmy. Po niecałych dwóch latach producenta, w której zatrudniano wówczas zaledwie trzynaście osób, kupił Facebook, płacąc legendarną sumę miliarda dolarów.
Sarah Frier, reporterka agencji prasowej Bloomsberg News, ekspertka od mediów społecznościowych, odsłania przed nami tajemnice funkcjonowania Instagrama, pokazuje sylwetki jego założycieli, a także zdradza detale dotyczące aktywności celebrytów i influencerów.
Z jej książki dowiesz się dodatkowo, jak wygląda kultura startupowa w Dolinie Krzemowej i na czym polegała ingerencja Instagrama w wybory oraz poznasz kuluary rywalizacji mediów społecznościowych. Autorka przekonuje, że Instagram zmienił nasze spojrzenie na rzeczywistość, funkcjonowanie handlu, usług, rozrywki czy turystyki.
Przewartościował podejście do rodzicielstwa, chirurgii plastycznej i urody, a co najszczególniej zaskakujące, wpłynął na nasze zdrowie psychiczne. Czy tego chcemy, czy nie, świat wygląda teraz inaczej…Fascynująca lektura dla każdego użytkownika aplikacji Instagrama i każdego influencera czy specjalisty od mediów społecznościowych.
Tytuł Instagram bez filtra Autor Sarah Frier Tłumacz Irzykowski Jarosław Wydawnictwo Feeria EAN 9788382250008 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 360 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1