Feroz, a. karim; khan, gohar f.; sponder, marshall Digital analytics for marketing
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów on-line w bazie danych aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Feroz, a. karim; khan, gohar f.; sponder, marshall Digital analytics for marketing Feroz, A. Karim; Khan, Gohar F.; Sponder, Marshall z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 231,78 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Wyświetlona wota 231,78 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Feroz, a. karim; khan, gohar f.; sponder, marshall Digital analytics for marketing
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Feroz, a. karim; khan, gohar f.; sponder, marshall Digital analytics for marketing | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9780367456412 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 231,78 zł |
Najwyższa cena | 231,78 zł |
W bazie od | 06.03.2024 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Nie udało się zebrać archiwalnych informacji na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie później.
Recenzje / opinie
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Znalezione oferty w bazie
Prezentowane poniżej ceny dla produktu Feroz, a. karim; khan, gohar f.; sponder, marshall Digital analytics for marketing Feroz, A. Karim; Khan, Gohar F.; Sponder, Marshall nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Zanim dokonsz zakupu, zorientuj się w reputacji sklepu i pamiętaj o możliwości doliczenia kosztów powiązanych z przesyłką. Katalog sklepów jest regularnie uaktualniana, co kilkanaście minut.
-
Feroz, a. karim; khan, gohar f.; sponder, marshall Digital analytics for marketing (oferta z MegaKsiazki.pl)
★★★★★231,78 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Feroz, A. Karim; Khan, Gohar F.; Sponder, Marshall
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Sprawdź promocje z sekcji biznes, ekonomia najpopularniejszych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
Więcej nowości:
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem
- Dehumanizujące aspekty zautomatyzowanych procesów
- Szkoła biznesu dla ludzi, którzy lubią pomagać innym
- Programistami da się zarządzać! Zasady i narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołami programistów
- Zarządzanie talentami
- Dlaczego chcemy żebyś był bogaty