Foundations of marketing Ferrell, o. c.; pride, william m
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy całą bazę e-sklepów w naszej bazie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Foundations of marketing Ferrell, o. c.; pride, william m Ferrell, O. C.; Pride, William M. z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 408,01 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Pokazana kwota 408,01 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Foundations of marketing Ferrell, o. c.; pride, william m
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Foundations of marketing Ferrell, o. c.; pride, william m | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9780357129463 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 408,01 zł |
Najwyższa cena | 408,01 zł |
W bazie od | 28.07.2023 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną brak aktualnych danych na temat historii cen produktu.
Recenzje / opinie
Nie mamy jeszcze opinii na temat Foundations of marketing Ferrell, o. c.; pride, william m. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?
Znalezione oferty w bazie
W cenach propozycji dla Foundations of marketing Ferrell, o. c.; pride, william m Ferrell, O. C.; Pride, William M., zaprezentowanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów dostarczenia towaru. Zanim wybierzesz, gdzie dokonać zakupu, zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Aktualizacja listy propozycji cenowych odbywa się co kilkanaście minut.
-
Foundations of marketing Ferrell, o. c.; pride, william m (w sklepie MegaKsiazki.pl)
★★★★★408,01 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Ferrell, O. C.; Pride, William M.
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Przeglądaj promocje z sekcji biznes, ekonomia najpopularniejszych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Strat to Action. Metoda Kaizen™: od strategii do działania
Więcej nowości:
- Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego
- Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
- Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- W litanijnym śpiewie