Gause, alina Presenting without pandering - self-marketing for creatives
Specjalna okazja dla Ciebie!
Przejrzeliśmy bazę internetowych sklepów w systemie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Gause, alina Presenting without pandering - self-marketing for creatives Gause, Alina z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 119,70 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Kwota 119,70 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Gause, alina Presenting without pandering - self-marketing for creatives
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Gause, alina Presenting without pandering - self-marketing for creatives | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9783662643044 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 119,70 zł |
Najwyższa cena | 119,70 zł |
W bazie od | 31.03.2022 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Obecnie nie mamy danych archiwalnych dotyczących ceny dla produktu Gause, alina Presenting without pandering - self-marketing for creatives. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Recenzje / opinie
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Gause, alina Presenting without pandering - self-marketing for creatives.
Znalezione oferty w bazie
W cenach ofert dla Gause, alina Presenting without pandering - self-marketing for creatives Gause, Alina, pokazanych poniżej, nie uwzględniono ewentualnych kosztów dostarczenia towaru. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenie firmy oraz pamiętaj o doliczeniu ekstra kosztów jeśli istnieją. Katalog ofert jest regularnie aktualizowana, co kilka / kilkanaście minut.
-
Gause, alina Presenting without pandering - self-marketing for creatives (oferta z MegaKsiazki.pl)
★★★★★119,70 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Gause, Alina
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Sprawdź promocje z kategorii biznes, ekonomia popularnych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Strat to Action. Metoda Kaizen™: od strategii do działania
Więcej nowości:
- Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego
- Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
- Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- W litanijnym śpiewie