Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d)
Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d)
Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d)
Informatyka Grażyna Koba

Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d)

25,52 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 25,52 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów internetowych w naszym systemie aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d) Grażyna Koba z kategorii informatyka kupisz w cenie 25,52 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 25,52 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Informatyka
  • Grażyna Koba
  • 9788396479433

Opis Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d)

Książka jest uaktualnioną wersją podręcznika dzisiaj bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa VII z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/4/2020/z1). W nowym wydaniu podręcznika Autorka uwzględniła system operacyjny Windows 11 oraz nowe wersje oprogramowania (m.in. Scratch, GIMP, Microsoft Office i LibreOffice), zmieniając albo usuwając nieaktualne zrzuty, a także aktualizując treści.

Dodany został nowy temat dotyczący projektowania 3D w programie Tinkercad i druku 3D.

Temat z programowania w języku Logo zastąpiono tematem z programowania wykorzystującego grafikę żółwia w języku Python. Temat realizuje podobne treści podstawy programowej (m.in. Stosowanie podprogramów funkcji) i równocześnie wprowadza ucznia do programowania w języku tekstowym.

W klasie 7 uczeń powiększa swoje umiejętności w zakresie tworzenia grafiki, dodatkowo trójwymiarowej, np. Stwarzając swoją podstawkę pod smartfon albo tablet.

Jednym z celów podstawy programowej jest rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów, dlatego w serii teraz bajty wyrózniono w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania.

Zgodnie z podstawą programową, w podręczniku do klasy 7 znalazły się zagadnienia dotyczące algorytmiki (głównie dotyczące sposobów ukazujenia algorytmów i technik algorytmicznych) oraz zapisywania prostych algorytmów w języku programowania (w środowiskach Baltie i Scratch).

Tematy dotyczące pracy w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym rozdzielono pomiędzy klasy 7 i 8, tak by trudniejsze zagadnienia znalazły się w klasie 8. W ten sposób uczniowie nie będą czuli się znużeni jednym działem wykonywanym poprzez dużo godzin i będą mogli uzupełnić potrzebną wiedzę przed kontynuacją nauki na wyższym poziomie edukacji.

Rozdział dotyczący Internetu został przygotowany tak, żeby uczeń w 7 klasie skupił się na nauce wyszukiwania informacji i formach komunikacji, a w klasie 8 spróbował swoich sił w produkcji stron internetowych z zastosowaniem znaczników HTML. W dodatku poznaje sposób zakładania bloga z użyciem przykładowego systemu CMS WordPress.

W podręczniku do klasy 7 uczeń poznaje metody tworzenia kombinacji graficznych w programach GIMP i Tinkercad.

Podstawa programowa nie określa typu grafiki (2D czy 3D) ani oprogramowania, w których uczeń ma wytwarzać obrazy czy kompilacje graficzne. Dzięki czemu, w klasie 7 uczeń może powiększyć swoje umiejętności w zakresie tworzenia grafiki, w dodatku trójwymiarowej, np. Wytwarzając swoją podstawkę pod smartfon albo tablet. Program Tinkercad posiada gotowe trójwymiarowe kształty, które uczeń przekształca podobnie jak kształty w grafice dwuwymiarowej, np. Obraca, zmienia wymiar, dodaje tekst.

Zgodnie z podstawą programową, w wielu ćwiczeniach z programowania umieszczone zostały polecenia, które pomagają uczniom objaśniać przebieg działania programów, testować program na komputerze zgodnie z przyjętymi założeniami i ewentualnie go poprawiać.

Nowy temat w języku Python z wykorzystaniem modułu graficznego turtle (grafika żółwia) wprowadza ucznia do programowania tekstowego.

W klasach 7-8 uczeń poznał podstawowe zasady programowania i potrafi kreować programy komputerowe w dydaktycznych środowiskach programowania Baltie i Scratch. Zgodnie z podstawą programową w programach stosuje: instrukcje iteracyjne, warunkowe, funkcje [].

W klasie 7 uczniowie m.in. Tworzą listy kroków i budują schematy blokowe, wykonują trudniejsze obliczenia na zmiennych, a przede wszystkim definiują i stosują podprogramy (z parametrami i bez). Aby definiowanie i wywoływanie podprogramów nie sprawiało uczniom trudności, celowo wyjaśniono je w znanych im środowiskach Baltie i Scratch.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d)
Kategoria Informatyka
Marka Grażyna Koba
ISBN 9788396479433
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 25,52 zł
Najwyższa cena 25,52 zł
W bazie od 23.06.2023
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala na obserwację wartości towaru w czasie.

Przepraszamy, obecnie brak dostępnych informacji na temat historii cen Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d) (Informatyka).

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla innych bardzo istotna! Dodaj swoją recenzję produktu.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej propozycji dla Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d) Grażyna Koba nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i wysyłki Przed dokonaniem wyboru, zorientuj się w reputacji sklepu i pamiętaj o możliwości doliczenia kosztów zwiążanych z przesyłką. Co kilka / kilkanaście minut odbywa się aktualizacja listy propozycji.

  • Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d) (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Grażyna koba Informatyka sp 7 teraz bajty (3d) Sklep on-line
    ★★★★★
    25,52 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Informatyka Grażyna Koba

Produkty powiązane

Inne z kategorii Informatyka

JavaScript
Helion Gliwice
35,08 zł

JavaScript

Polska zim? Empik.com
Empik.com
Fotograficy o fotografii
Alma-Press
...