Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Biznes, ekonomia Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena

Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

22,45 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 22,45 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w systemie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 22,45 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 22,45 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena
  • 9788381424653
  • broszurowa
  • Gregor Bogdan
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 152
  • 2019

Opis Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Monografia dotyczy roli oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą mieć produktywny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę.

Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - poręczny program działań, umożliwiający produktywne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny.

Autorzy, opierając się na studiach literaturowych i wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu praktycznej wiedzy na zapotrzebowania wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.

Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą, a także nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być w dodatku używana w dydaktyce, na przeróżnych stopniach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena
ISBN 9788381424653
Oprawa broszurowa
Autor Gregor Bogdan
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 152
Rok wydania 2019
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 22,45 zł
Najwyższa cena 22,45 zł
W bazie od 02.04.2019
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować świadome decyzje o zakupie.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną brak aktualnych informacji na temat historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych niżej dla Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena nie doliczono ewentualnych kosztów dostawy. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenach firmy i pamiętaj o dodaniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Lista sklepów jest odświeżana co kilka / kilkanaście minut.

  • Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Gregor bogdan, kalińska-kula magdalena Market intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie Sklep on-line
    ★★★★★
    22,45 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...