nieraz czytasz o sukcesach sporych marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz pokaźniejszą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Z całą pewnością niemało z tych cenionych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... Złamali konwencję!
konwencjonalne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” towaru... Już nie starczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... Które z tych narzędzi będą najkorzystniejsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Rekomendacje
Książka z misją, której celem jest zmiana rzeczywistości marketingowej – a równocześnie jest ona wyjątkowo funkcjonalna, ponieważ daje gotowy zestaw narzędzi do zastosowania. Docenią ją równocześnie marketingowcy szukający inspiracji i materiału do refleksji, jak i ci poszukujący gotowych narzędzi i recept.
Jacek Pogorzelski - trener i wykładowca, należy do amerykańskiego stowarzyszenia Customer Experience Professionals Association (CXPA)
Jest to prawidłowy marketingowy podręcznik, dzięki któremu sami możemy spróbować wytwarzać oryginalne koncepcje artykułu, komunikacji czy brandingu. Czytelnik znajdzie tu mnóstwo fascynujących opowieści. Są to nie tylko historie marek, które odniosły sukces, ale też atrakcyjne refleksje i przemyślenia autora, a także historia jego własnych doświadczeń zawodowych. Gorąco polecam tę pozycję.
Marek Staniszewski - Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”
To aktualne i cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów związanych z problematyką brandingu i zarządzania marką. To, co odróżnia ją od publikacji tego typu dostępnych na rynku, to osadzenie filozofii budowania i zarządzania marką na wartościach.
Robert Kozielski - pracownik Uniwersytetu Łódzkiego, Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, trener i wykładowca
Wartości, poczucie sensu i spójność - czyli to, czego coraz intensywniej poszukują ludzie we współczesnym świecie. Autor demonstruje je na polu biznesu i tworzenia marek, i niczym osobisty trener namawia Czytelnika do refleksji i własnej pracy. Nowatorskie narzędzia, inspirujące przykłady, lekkość wypowiedzi sprawiają, że jest to pozycja, którą "połyka się" za jednym razem.
Kamila Kruk - Redaktor Naczelna portalu www.swiatcoachingu.pl
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę
32,36 zł
Specjalna promocja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 32,36 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy bazę internetowych sklepów w naszej bazie danych aby wyszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę Grzegorz Kosson z kategorii audiobooki kupisz w cenie 32,36 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 32,36 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę | |
---|---|
Kategoria | Audiobooki |
ISBN | 9788363566500 |
Autor | Grzegorz Kosson |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Ilość stron | 100 |
Rok wydania | 2013 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 32,36 zł |
Najwyższa cena | 32,36 zł |
W bazie od | 29.03.2017 |
Data aktualizacji | 18.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.
Obecnie nie mamy danych archiwalnych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Obecnie nie mamy danych archiwalnych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Recenzje / opinie
Opinia użytkowników jest dla innych bardzo istotna! Dodaj swoją recenzję tego produktu.
Obecnie nie posiadamy recenzji dla Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę. Twój komentarz może być pierwszy!
Obecnie nie posiadamy recenzji dla Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę. Twój komentarz może być pierwszy!
Znalezione oferty w bazie
Ewentualne koszty przesyłki dla Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę Grzegorz Kosson nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista ofert jest okresowo uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.
-
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę (oferta z TaniaKsiazka.pl)
★★★★★32,36 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Grzegorz Kosson
Produkty powiązane
Inne z kategorii Audiobooki
Przeglądaj promocje z sekcji audiobooki znanych marek:
Popularne marki:
Audiobooki
Armoryka,
Audiobooki
Harlequin,
Audiobooki
Novae Res,
Audiobooki
Psychoskok,
Audiobooki
Universitas,
Audiobooki
Uniwersytet Śląski,
Audiobooki
Wolters Kluwer Polska SA,
Audiobooki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego,
Audiobooki
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Audiobooki
Wydawnictwo e-bookowo